- Waardering
- 2.213
Ik zal morgen weer foto’s plaatsen, zal niet veel verschillen tov vorige week. Nu begonnen met week 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal morgen weer foto’s plaatsen, zal niet veel verschillen tov vorige week. Nu begonnen met week 10
Nogsteeds 11cm 🍆Hoelang ga je in totaal kuren ? Ben best benieuwd hoeveel centimeters je erbij hebt gegaind !

Verwacht nog 2- tot max 6weken te kurenHoelang ga je in totaal kuren ? Ben best benieuwd hoeveel centimeters je erbij hebt gegaind !
Tijd voor GH, dan komt dat wel weer terug 😘
Bedoelde je deze:
Met die omtrek is dat lang genoeg

Jaweell, wel mooie gains gemaakt. Sides zijn zeker niet extreem hoor maar nu het oploopt lijkt het me handig om dus te stoppen en te recoveren. De vergrijzing zag ik bij 2 haartjes, verder niet echt bij een gebied (miss dat dit gewoon toeval ofs is alhoewel ik dit voor t eerst zie en na 200mg primo geïnjecteerd te hebben)
ToevalDe vergrijzing zag ik bij 2 haartjes, verder niet echt bij een gebied (miss dat dit gewoon toeval ofs is alhoewel ik dit voor t eerst zie en na 200mg primo geïnjecteerd te hebben)
Juist. Net als dat je wrs geen apneu hebt op 70 kg.
Zit trouwens niet in de familie, mijn vader had vergrijzing van haar pas na zijn 35e en moeder nog niks@jhonfromtokyo Dat kan al met 17j gebeuren, zonder ooit wat te kuren !
Waarschijnlijk ben je gewoon beetje aan het hyperventileren door stress. Prima toch lekker over naar cruiseDan ben ik gewoon paranoïde, veel stuff aan mn hoofd gehad laatste tijd
Mijn probleem (ademen vanuit neus) is niet perse slaap apneu. Ik zelf nam aannamme dat het daarmee te maken zou kunnen hebbenJuist. Net als dat je wrs geen apneu hebt op 70 kg.