Ik zie de weegschaal aardig veel stijgen, maakt me wel een beetje paranoid maar blijf gewoon doorgaan zoals afgesproken met coach. Trainingen gaan erg lekker, denk dat dit komt grotendeels komt door kcal en motivatie om meer te pushen. Voel verder niks 'speciaals' van Test. Gisteravond 3e injectie (Begin van week 2 van cycle), dus denk wel dat het logisch is dat ik niks speciaals voel. Misschien een beetje libido verhoging. Begin nu weer om de dag echt fking horny te worden en dan kijk ik dingen waar ik heel snel alweer spijt van krijg. Vandaag nog een erotische droom gehad. Dit kan liggen aan de stijging van calorieen, normaal doe ik het 4-6x per week, maar eind cut was dat gemiddeld 1x per week.
Wel lekker om weer mooie gewichten te pushen, gisteren 66kg leg extensions gepakt (op 64kg). Kan dit niet vergelijken met vorige sessies omdat ik alles bijhoud via een app die ik nu niet kan bereiken. Wel goed nieuws, telefoon wordt gerepareerd voor 300euro, zal deze hopelijk volgende week krijgen. Voor nu een iphone 11 gekocht om hiermee even vol te houden. Kon echt niet meer verder met android telefoon die thuis ergens in een kast nog stond.Telefoon valt wel onder onze inboedelverzekering, maar ik denk niet dat het waard is om een melding hiervan te maken.
Verder ook weinig last van pip, is wel te verwachten met Test E en dan 125mg per inject. Ik injecteer in boven- en buitenkant van quads, vind dit voor nu goed genoeg en werkt erg makkelijk. Dosis kan trouwens nog verhoogd worden, ligt vooral aan gains op huidige dosis. Zelfde met voedingsschema uiteraard. Deze week qua voeding niet echt gecheat maar moet wel eerlijk toegeven dat ik wat meer 'freestylend' heb gegeten. Wel mijn macros per dag aangehouden maar wat mindere balans qua maaltijden (enige maaltijd hoger carbs en minder eiwitten, ander maaltijd andersom). Dit komt vooral omdat het een stressvolle week was: trainingen op werk, kerstborrel, lid geworden van Opleidingscommissie (en binnenkort secretaris), vader naar Turkije gevlogen en zo nog wat paar dingetjes dat opstapelen. Volgende week word hopelijk wel een 'normale' week, zal dan wel schema 100% volgen en weer eten op mijn standaard eettijden