Fitness Seller

4ml in je glute of quads??

4ml kan prima in zowel benen en billen. Ik laat de naald altijd een minuutje zitten na het injecteren. Rustig injecteren even laten zitten.. niks aan de hand. Alleen met sust had ik de eerste 2 weken klein beetje last.

Ik ken het probleem ik krijg m'n arm niet meer in de juiste hoek.

OT: Tot 5 ml. moet je wel kwijt kunnen in je been, is misschien even wennen de eerste paar keer.

Dan gebruik je toch je andere arm? Gewoon op je zij gaan liggen in bed. Goed weten waar je zal zetten, en prikje met je linkerhand. Aspiratie en spuiten allemaal met zelfde hand.

---------- Post added 6 April 2012 at 23:14 ----------

@synt.

Ik kan idd de juiste hoek niet maken met me linker arm.
En met rechts spuiten is mogelijk, maar dan span ik me billen aan.

Ik lig altijd op bed met injecteren :-))
Staand spuiten lukt me totaal niet... Terwijl andere het wel kunnen.

Is het niet beter altijd liggend te spuiten? Als je staat span je toch je billen meer aan..

Als je opspant als je ligt moet je eens proberen met wat kussens onder de zij dat je ligt.

Als je staat een been iets omhoog houden zodat deze niet kan steunen op de vloer, ontspannen en klaar. Liggend op bed gaat ook prima. En anders zijn er nog zat andere plekken waar je kan injecteren.. kuiten 2ml max, benen 4ml, borst 2ml max. Zo zijn er nog wel meer plekken zoals biceps en traps.. daar heb ik echter geen ervaring mee.

Ik heb enkel ervaring met mijn benen en daar heb ik al 2.8 ml in gezet zonder problemen.

Dan gebruik je toch je andere arm? Gewoon op je zij gaan liggen in bed. Goed weten waar je zal zetten, en prikje met je linkerhand. Aspiratie en spuiten allemaal met zelfde hand.

---------- Post added 6 April 2012 at 23:14 ----------

Is het niet beter altijd liggend te spuiten? Als je staat span je toch je billen meer aan..

Als je opspant als je ligt moet je eens proberen met wat kussens onder de zij dat je ligt.

Allebei m'n armen hetzelfde probleem.
Ik deed het liggend op de bank met een spiegel, dat ging nog maar aspireren lukt echt niet meer.
In m'n benen vind ik overigens geen probleem trouwens.

Het aspireren is idd soms erg moeilijk, lukt me echt niet met 1 hand.
De eerste keer dat ik injecteerde nadat ik eindelijk mezelf zover had gekregen om de spuit te plaatsen in mijn schouder bleek dat het aspireren niet lukte.
Ik baalde echt want ik was echt bang voor spuiten en dat was de eerste keer dat ik het dus deed :o

ik doet altijd rechtstaand in glute snap de reach problemen niet..

Ook gewoon staand in me bil.

Als je niet met 1 hand kan aspireren ben je gewoon p*ssy weak

Vriend van me injecteerde telkens 8ml in 1 keer in de gluteus. Op termijn moest ie duwen op de naald om ze er in te krijgen. Scar tissue FTW.

Ook gewoon staand in me bil.

Als je niet met 1 hand kan aspireren ben je gewoon p*ssy weak

Ik krijg mijn bil gewoon niet ontspannen als ik sta en helemaal niet als ik gedraaid sta/lig. Ik prik ook steeds veel te laag en ondiep omdat ik gewoon niet kan zien wat ik doe.
Maar ja, die problemen krijg je pas als je echt groot bent mack :D hehe grapje, ik ben gewoon niet lenig wss.
Zet hem liever in mijn schouder of tricep, kan ook 2-3ml in.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het altijd bij me zelf gedaan in me glutes (liggend)
zowel linker als rechter maar nog nooit 4ml 2x pw :S
maar goed ik zal het moeten aanzien mocht het niet gaan doe ik 2ml per kant :D:D

@Langeman. Gebruik een spiegel en die ontspanning krijg ik door mijn gewicht op mijn andere been/bil te verplaatsen.

Ik heb het eens aan iemand uitgelegt hoe nu staand in de glutes te prikken.

Hier is het:

Stel je wilt in je rechterbil zetten.
Ten eerste draai je met je heupen naar links zodat je recht vooruit kijkt maar je benen staan naar links. Dan zorg je dat je op je linkerbeen staat en zet je je rechterbeen voor je linker. Hierdoor draai je nog verder waardoor je je rechterbil meer naar voren toebrengt. Je rechterbeen is nu ontspannen.
Met je rechterhand ga je zetten.
Je dient op hoogte van einde bilnaad te injecteren, centimetertje of 12 naar buiten toe.
Als je je bil aanspant kun je de spier goed voelen.
Dus met je rechterhand duw je voorzichtig de naald door je huid en verder totdat hij er helemaal inzit. Je kunt het gewoon zien, ook kun je gebruik maken van een grote spiegel waar je voor kunt staan.
Dan draai je met je linkerarm achter je rug om naar de spuit en ben je in staat deze tussen wijs- en middelvinger vast te houden. Met je rechterhand aspireer je. Slechts enkele belletjes is al genoeg om te bepalen dat je niet in de buurt van bloedvaten of aders zit. Terwijl je de spuit tussen je linker wijs- en middelvinger houd druk je met je rechter de olie naar binnen toe. Rustigjes aan. Dan laat je de spuit een seconde of 30 in je bil, pak je een alcoholdoekje, trek je de naald rustig uit je bil en houd je het alcoholdoekje even stevig op het prikgaatje. Na een minuutje kun je het eraf halen en kijk je of het niet bloedt. Dan ben je klaar!

Overigens heeft stijfheid niets te maken met hoe groot of hoe lenig je bent, meer met de hoeveelheid vocht dat je lichaam vasthoud.

Terug
Naar boven