XXL Nutrition

5 jaar trainen, langzame start

YOGI

Freaky Bodybuilder
Waardering
732
Lengte
1m88
Massa
78kg
Vetpercentage
6%
Ik ben begonnen op de sportschool in februari 2006. De eerste 2 jaren altijd enthousiast geweest maar totaal geen kennis. In het begin kreeg ik striaes en ik dacht dat ik heel wat groeide.
Aller eerst een foto voor het trainen.. ik woog hier denk +/- 63 kilo!
24lmza8.jpg

De volgende foto’s die ik kon vinden zijn uit Augustus 2008. Hier trainde ik dus al meer dan 2 jaar, maar 3 maanden voor de vakantie moest ik tijdelijk stoppen met trainen wegens een verhuizing…

Geen idee wat ik hier weeg, ik gok 70 kg
111maac.jpg
547ya0.jpg

1 Jaar later zag ik er zo uit (+/- 75 kg):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
5lqc04.jpg

Ook hier nog geen kennis van voeding, wel een beetje over training zelf maar nog erg basic.

Weer een vakantie later was ik nét bezig met voeding en begon ik me al wat meer in te lezen. Hier had ik een paar weekjes cardio gedaan. Tijdens de vakantie was ik ziek geweest maar ik weeg +/- 76 kg
2qnsjme.jpg
vnim9l.jpg

Sinds de vakantie hard gaan werken nu sta ik er zo bij (84 kg) vp: ?
zwevbs.jpg

Mijn doel voor deze zomer is om behoorlijk in vetpercentage te dalen, zodat er hopelijk een nette sixpack komt en veel vasculariteit! Momenteel druk bezig met *dit* boek van Arnold en ik leer erg veel van :)

Hopelijk kan ik rond juli 2011 een foto laten zien met minder vet en meer aders:D

(Vanaf half januari wil ik rustig gaan beginnen met touwtje springen na krachttraining, beginnend met 1 a 2 x per week en richting de zomer 3 a 4 keer / EDIT: ik ben veel aan het lezen over voeding en volgens mij is cardio overrated)

Hoezo moet je behoorlijk in vetpercentage dalen?
Je bent nu al aardig droog hoor. Zou niet te lang meer gaan cutten.
En dan gewoon een cleanbulk inzetten.

Al met al ziet het er al zeer netjes uit,ga zo door.

Zonde dat je zo lang hebt getraind zonder kennis, anders was je nu beest. :)

Wow die laatse foto steekt er wel bovenuit hoor, dat gaat nog wel goedkomen. :cool:

Ziet er goed uit, laat je vp eens opmeten, ben erg benieuwd!!

jammer van die 5 jaar je had veel meer kunnen bereiken, al met al is dit een mooi fysiek:)

netjes man, was kenpachi je inspiratie?
Wat meten die armen?

Laatst bewerkt:
looking good

Ziet er goed uit man, keep it up.

Super net voorbeeld fysiek tbh. Waarom nog verder cutten? Wil je wedstrijden gaan doen ofzo?

de laatste foto ziet er zeker goed uit! blijven knallen! ;)

Wat zijn je krachtstats na 5 jaar?

Laatste foto ziet er prima uit.
Je staat daar ook al best wel droog hoor ;)

Dikke schouders en armen man! Ik zou niet gaan cutten maar cleanbulken, je staat al best droog... pak je nog wat extra kilo's en daarna de cut in!

Ziet er goed uit, succes verder.

• Topic Starter Topic Starter
Sowieso allemaal bedankt voor alle positieve reacties :D

Zonde dat je zo lang hebt getraind zonder kennis, anders was je nu beest.
Jup :(, zo probeer ik ook maar niet te denken en richt me meer op de komende jaren

netjes man, was kenpachi je inspiratie?
Wat meten die armen?
Hehe, Kenpachi = animal :evilred:
Mijn armen meten nu (zondagavond zo koud als het maar kan) tegen de 40 cm

Super net voorbeeld fysiek tbh. Waarom nog verder cutten? Wil je wedstrijden gaan doen ofzo?
Ik wil dit jaar echt "shredded" zijn.. Lijkt me zo bruut om echt de spieren goed te zien lopen en mocht het lukken zelf de aders over m'n onderbuik!

Wat zijn je krachtstats na 5 jaar?
Krachtstats vind ik niet zó veel zeggen omdat het heel erg veel aan ligt hoe je traint/ welke volgorde/ intensiteit enzovoort. Heel soms piek ik met mijn trainingsmaat en dan haalden we bench 1.5 keer 140 kg.. Squat piek ik niet omdat ik bang ben voor blessures maar in de 4e set pakte ik daar 6 x 165 op "max". DL is bij mijn sportschool niet te doen dus ik doe een semi DL (benen in dezelfde houding en puur richting op onderrug). Daar in de 4e set 6 x 130 kg.

wow, nice man! supplementen gebruikt?

netjes man , niet te diep cutten tot op je gewenste vet % , en dan lekkerr cleanbulken .

grtz

Prima progressie toch?

Enne, cutten zou ik vergeten kerel. Gewoon doorknallen met de bulk, maar dan wel clean.

Terug
Naar boven