YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Ik ben begonnen op de sportschool in februari 2006. De eerste 2 jaren altijd enthousiast geweest maar totaal geen kennis. In het begin kreeg ik striaes en ik dacht dat ik heel wat groeide.
Aller eerst een foto voor het trainen.. ik woog hier denk +/- 63 kilo!
De volgende foto’s die ik kon vinden zijn uit Augustus 2008. Hier trainde ik dus al meer dan 2 jaar, maar 3 maanden voor de vakantie moest ik tijdelijk stoppen met trainen wegens een verhuizing…
Geen idee wat ik hier weeg, ik gok 70 kg
1 Jaar later zag ik er zo uit (+/- 75 kg):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ook hier nog geen kennis van voeding, wel een beetje over training zelf maar nog erg basic.
Weer een vakantie later was ik nét bezig met voeding en begon ik me al wat meer in te lezen. Hier had ik een paar weekjes cardio gedaan. Tijdens de vakantie was ik ziek geweest maar ik weeg +/- 76 kg
Sinds de vakantie hard gaan werken nu sta ik er zo bij (84 kg) vp: ?
Mijn doel voor deze zomer is om behoorlijk in vetpercentage te dalen, zodat er hopelijk een nette sixpack komt en veel vasculariteit! Momenteel druk bezig met *dit* boek van Arnold en ik leer erg veel van
Hopelijk kan ik rond juli 2011 een foto laten zien met minder vet en meer aders
(Vanaf half januari wil ik rustig gaan beginnen met touwtje springen na krachttraining, beginnend met 1 a 2 x per week en richting de zomer 3 a 4 keer / EDIT: ik ben veel aan het lezen over voeding en volgens mij is cardio overrated)
Aller eerst een foto voor het trainen.. ik woog hier denk +/- 63 kilo!
De volgende foto’s die ik kon vinden zijn uit Augustus 2008. Hier trainde ik dus al meer dan 2 jaar, maar 3 maanden voor de vakantie moest ik tijdelijk stoppen met trainen wegens een verhuizing…
Geen idee wat ik hier weeg, ik gok 70 kg
1 Jaar later zag ik er zo uit (+/- 75 kg):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ook hier nog geen kennis van voeding, wel een beetje over training zelf maar nog erg basic.
Weer een vakantie later was ik nét bezig met voeding en begon ik me al wat meer in te lezen. Hier had ik een paar weekjes cardio gedaan. Tijdens de vakantie was ik ziek geweest maar ik weeg +/- 76 kg
Sinds de vakantie hard gaan werken nu sta ik er zo bij (84 kg) vp: ?
Mijn doel voor deze zomer is om behoorlijk in vetpercentage te dalen, zodat er hopelijk een nette sixpack komt en veel vasculariteit! Momenteel druk bezig met *dit* boek van Arnold en ik leer erg veel van
Hopelijk kan ik rond juli 2011 een foto laten zien met minder vet en meer aders

(Vanaf half januari wil ik rustig gaan beginnen met touwtje springen na krachttraining, beginnend met 1 a 2 x per week en richting de zomer 3 a 4 keer / EDIT: ik ben veel aan het lezen over voeding en volgens mij is cardio overrated)

, zo probeer ik ook maar niet te denken en richt me meer op de komende jaren