XXL Nutrition

5 maanden thuis trainen

Jer91

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
76kg
Vetpercentage
9%
Dit na 5 maanden thuis trainen, met alleen 2 dumbbells. Daarmee wel alle spiergroepen getraint. Vanaf vorige week een abonnement genomen in de gym. Daarnaast doe ik al 3 jaar 2 keer per week vechtsport.
Ook heb ik afgelopen week Mammoth 2500 gekocht, om daarmee meer massa te pakken. Ik houd me sinds kort aan een voedingsschema om nog flink wat kilo's bij te komen.
Borst loopt trouwens achter, maar die train ik nu extra goed.

Full body:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

goede schouders , kan zien dat je ook vechtsport doet!
Even benen en rug en eventueel borst bijstellen
Maar voor 5 maanden hardstikke goed

benen ook bijstellen :p

netjes hoor voor 5 maanden. Wat zijn je (kracht)stats?

Ja ik vind het ook echt niet slecht. Zeker als je weet dat hij het met 2 dumbbells heeft gedaan. Goed dat je naar een sportschool gaat nu!

Keep it up

Knap voor 5 maand

Staat je rug nou zo scheef, of ligt het aan de foto's en poses?

Zeker netjes voor 5 maanden, train wel je benen en let op je voeding. Van Mammoth 2500 kun je veel schijterij verwachten en zeker een stijging in vetpercentage, combineer het wel met goede voeding!

Lat spread:

lijkt eerder of je rug naar binnen trekt
ipv spread

ts; heb je mischien een scoliose?

• Topic Starter Topic Starter
Nee nee, geen scoliose, moet nog beetje oefenen met posen. Blijkbaar niet zo goed gegaan deze keer.

Verder bedankt voor reacties.

bij je latspread mss je kneukels wat dichter naar je navel brengen en je elbogen wat meer naar voren brengen

Een erg mooi begin!!..en helemaal voor jou leeftijd in die korte tijd.
Borst extra doen, met name bovenkant, schuin bakje dus!
En goed op de voeding!

Goed bezig, doe zo voort!
Let wel op zoals iemand al zei met die mammoth, bevat veel simpele suikers die je gewoon vetter zullen maken. Ik zou die shake dus vooral na de training drinken.

Ziet er mooi uit na 5 maanden trainen !

Traps en Biceps vindk je beste spiergroepen.
Borst vind ik wat achter lopen en je rug ook(triceps geen idee, zie ze niet), maar goed bezig ;)

om thuis te hebben liggen trainen heb je dat goed gedaan,maar je hebt echt last van x benen,ken je er niets tegen laten doen???

• Topic Starter Topic Starter
Foto waar triceps beter zichtbaar zijn erbij gezet.

Terug
Naar boven