XXL Nutrition

5 maandjes trainen.

Bezoekers in dit topic

Verstroate

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 sep 2010
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
62kg
Vetpercentage
12%
Ik ben nu ongeveer 5 maand bezig met trainen, ongeveer een uurtje en half per dag probeer ik naar de gym te gaan.

Ik weet niet echt of ik al goed resultaat heb gehaald, ik ben niet breed gebouwd, lichte botten enzo.

Ik laat jullie even zeggen hoe ik er nu voor sta.

Alvast bedankt, Kevin.

FDDDD.jpg


FFFFFF.jpg


jzcub.jpg


HPIM0064.jpg
 
Ik denk dat je rug een vertekend beeld geeft want je kan nooit een rug hebben zoals jij op die fotos met dan zulke kleine armpjes. Beetje raar dus!
 
Ik denk dat je rug een vertekend beeld geeft want je kan nooit een rug hebben zoals jij op die fotos met dan zulke kleine armpjes. Beetje raar dus!

Mijn armen blijven gewoon stevig, nu drink ik shakes om wat meer massa te krijgen en wat te veranderen aan mijn armen enzo.

Mijn rug is zoals op de foto's te zien is.
 
wel redelijke nette rug in verhouding met je stats....gewoon veel eten en blijven trainen dan krijg je pas echt resultaat na jaar tot 3 jaar ofso..

beetje offtopic: maar komt het omdat het jaar net is begonnen maar waarom zet iedereen zn fotos hier neer na 4 maande thuis opdruk training gedaan te hebben icm shakies..(niet naar de TS gericht)
 
Mijn armen blijven gewoon stevig, nu drink ik shakes om wat meer massa te krijgen en wat te veranderen aan mijn armen enzo.

Mijn rug is zoals op de foto's te zien is.

Shakes gaan je niet helpen. Goed eten + shakes wel
 
wel redelijke nette rug in verhouding met je stats....gewoon veel eten en blijven trainen dan krijg je pas echt resultaat na jaar tot 3 jaar ofso..

beetje offtopic: maar komt het omdat het jaar net is begonnen maar waarom zet iedereen zn fotos hier neer na 4 maande thuis opdruk training gedaan te hebben icm shakies..(niet naar de TS gericht)

Ik ga al 5 maand bijna elke dag naar de gym, geen trainen thuis hoor hehe.
Ik doe mijn best.

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Shakes gaan je niet helpen. Goed eten + shakes wel

Oké, ik doe mijn best.
 
Netjes hoor!
 
Ziet er goed uit, mag wel meer massa op maar droog sta je zeker
 
denk ook aan je rust he .. borst komt nog niet echt goed vooruit, vind je schouders en rug daarentegen wel netjes voor 5 maand, keep it up:)
 
Ik zie op de eerste 2 fotos niets eigenlijk, zo donker zijn ze.
Rug ziet er wel erg netjes uit.

Tip om te groeien : PINDAKAAS :D
 
Ziet er goed uit, mag wel meer massa op maar droog sta je zeker

Ja ik ben nu aan het werken aan meer massa om nog meer vooruit te gaan.

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

denk ook aan je rust he .. borst komt nog niet echt goed vooruit, vind je schouders en rug daarentegen wel netjes voor 5 maand, keep it up:)

Hoe bedoel je dan denk ook aan je rust? Bedankt.

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Ik zie op de eerste 2 fotos niets eigenlijk, zo donker zijn ze.
Rug ziet er wel erg netjes uit.

Tip om te groeien : PINDAKAAS :D

Hehe bedankt.
 
Omdat je in rust groeit, 5x per week is veel vind ik maar dat ligt er maar ook net aan of je meerdere spiergroepen tijdens een training pakt of 1
 
"bijna elke dag trainen" is dus het foutste wat je kan doen.
Ga 3 keer of 4keer maximaal, zeker als beginner.
Steek de rest van je energie in je voeding en je zal groeien als nooit tevoren
 
Omdat je in rust groeit, 5x per week is veel vind ik maar dat ligt er maar ook net aan of je meerdere spiergroepen tijdens een training pakt of 1

Ik verdeel de spiergroepen dat ik niet elke dag hetzelfde train en er zit ook altijd een dag rust tussen waar ik dan buik en benen train.

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

"bijna elke dag trainen" is dus het foutste wat je kan doen.
Ga 3 keer of 4keer maximaal, zeker als beginner.
Steek de rest van je energie in je voeding en je zal groeien als nooit tevoren

Ik train elke spier 2x per week met een dagje rust ertussen waar ik dan buik en benen train.

Ik ben bezig nu met een voedingsschema.

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

Rug i.v.m. armen.

Bedoel je kleine armen maar grote rug?
 
beetje offtopic: maar komt het omdat het jaar net is begonnen maar waarom zet iedereen zn fotos hier neer na 4 maande thuis opdruk training gedaan te hebben icm shakies..(niet naar de TS gericht)

Dat is al sinds mensenheugenis, je went er wel aan hoor, aan die schraalhansjes.:D
 
Verstroate van City kortrijk geweest ?
Ostyn hier haha :D!
 
Met maken van foto's zorg altijd dat de pose goed is :)

Ikzelf probeer altijd mijn ellebogen rond de schouderhoogte te houden, de onderarmen richting 90% neer te zetten, vuisten naar binnen knijpen (Naar beneden richting biceps) en dan schouders laag houden, niet achterlijk hoog naast mijn oren optrekken..

Verder rug WIJD maken, dus niet verkrampt, onderrug netjes hol (Niet te hol en niet bol) en hoofd gewoon recht vooruit kijken.
Maak dan die foto van RECHT achter je met juiste belichting en afstand, en kijk hoe groot je dan ineens bent ;)

let wel.. Donkere foto's? Om echt reacties te krijgen is toch wel vereist dat de foto's in elk geval goed te zien zijn, en daarna de poses nog!

Oh en nog 1 ding :P ''Lichte botten?'' Dat is een fabeltje.. Mensen hebben geen zware of lichte botten, het verschil tussen iemand met een zware bouw ten opzichte van iemand met een lichte bouw met precies hetzelfde lichaamslengte is niet meer dan 200 gram en zoiezo NEVER nooit een KG op bot gewicht dan.

(Zie je het voor je? Iemand van 1m70 met ''zware botten'' die veel dikker zijn dan iemand anders zijn/haar botten?)

Reactie: Jouw rug ziet er best goed uit voor de tijd dat je traint, verder de armen en borst zijn wel erg jammerlijk.. Maar dit komt wel goed! Je traint zo te zien te vaak als ik zo die foto's zie.
bedenk dat als je net begint en je basis neerzet en je eet perfect, rust goed en traint zoals het hoort, dat je wel kan verwachten dat je een kg per 2 weken aan kan komen (MITS JE ALLES 100% Nauwkeurig volhoud) en in 5 maanden tijd kom je dan geen 10kg aan want het gaat ook weer langzamer naar mate je traint.. Het resultaat had in elk geval meer in verhouding geweest :)

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven