WannabeMuscleman
Novice
- Lid geworden
- 5 sep 2022
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 22%
Hi mede leden,
Aangezien ik van zoveel verschillende mensen, te veel meningen krijg, graag jullie professionele mening over de volgende manier van trainen.
Ik zit momenteel zonder werk en heb dus buiten fitnessen vrijwel geen lichaamsbeweging. Ik ben van mening dat ik qua voeding goed bezig ben, heb echter mijn twijfels over mijn manier van trainen.
Ik train op volgende manier met als doel om massa aan te komen :
Maandag: Rug + Triceps
Dinsdag: Benen + Schouders
Woensdag: Borst + Biceps.
Dit herhaal ik 2x per week, dus 1 dag rust.
Ik train gemiddeld 4 oefeningen per spiergroep van 5 sets van 5-6 reps op een gewicht waarbij ik tegen het falen aan zit op het einde.
Is dit voor mij een goede manier om massa te krijgen icm goede voeding natuurlijk?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Gr.
Aangezien ik van zoveel verschillende mensen, te veel meningen krijg, graag jullie professionele mening over de volgende manier van trainen.
Ik zit momenteel zonder werk en heb dus buiten fitnessen vrijwel geen lichaamsbeweging. Ik ben van mening dat ik qua voeding goed bezig ben, heb echter mijn twijfels over mijn manier van trainen.
Ik train op volgende manier met als doel om massa aan te komen :
Maandag: Rug + Triceps
Dinsdag: Benen + Schouders
Woensdag: Borst + Biceps.
Dit herhaal ik 2x per week, dus 1 dag rust.
Ik train gemiddeld 4 oefeningen per spiergroep van 5 sets van 5-6 reps op een gewicht waarbij ik tegen het falen aan zit op het einde.
Is dit voor mij een goede manier om massa te krijgen icm goede voeding natuurlijk?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Gr.