MuscleMeat

5 of 6 weken Anavar

Sisyphos1

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
4
Lengte
1m81
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
Met het oog op potentiele sides, wat is minder schadelijk: 6 weken op 50 mg per dag of 5 weken op 60 mg per dag? De laatste optie lijkt me beter omdat je HPTA een week korter onderdrukt wordt, en je kunt sneller met de nakuur beginnen.

Ik weet dat het hoe dan ook een relatief milde kuur is, maar ik ben nieuwsgierig hoe de experts op het forum erover denken.

Als je stats kloppen gaat alleen anavar je best tegen vallen denk ik

5 en een halve week op 55 mg is het beste.

Ik zou dit ook weleens willen weten... zit nu ook 1,5 week op 50mg en zit er ook aan te denken om naar 60mg te gaan. Ik "stack" het wel met test-gel... ben tot nu toe zo'n 2 á 3kg aangekomen in 1,5 week. (komt ook door beter voedingschema)

5 weken op 60mg lijkt mij beter, 6e week doet anavar toch al bijna niets meer...
testgel heb ik nog nooit gebruikt gebruik je dan trendflow of androgel oid? en merk je daar nog wat van?

Androgel 2x per dag (100mg)
Ja merk je zeker wel wat van. Vooral als je eigen test aan de lagere kant is...

Test werkt toch pas heel laat, ik lees vaker dat dit pas bij een week of 4 inkickt, of is dit met testgel anders, heb dus totaal geen ervaring met test zetten,
als je dan 6 weken anavar neemt, heb je dus eigelijk maar een week of 2 profijt van de testgel, of ga je er dan langer mee door??
en als je er langer mee doorgaat, wanneer zet je dan je nakuur in? want 2 zakjes androgel kun je niet als zelfstandige kuur zien natuurlijk?

Wat is dat toch met dat "inkicken" ?!?!

Wat een grote onzin

ik heb er geen ervaring mee, heb nog nooit test gebruikt, maar dit lees eigelijk meestal toch wel dat test pas na een week of 4/5 merkbaar wordt? ik kan er helemaal naast zitten hoor???

maar als je dan 6 weken anavar neemt en 6 weken test, heeft dit dan eigelijk wel zin?

0 weken anavar :thumb:

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

ik heb er geen ervaring mee, heb nog nooit test gebruikt, maar dit lees eigelijk meestal toch wel dat test pas na een week of 4/5 merkbaar wordt? ik kan er helemaal naast zitten hoor???

maar als je dan 6 weken anavar neemt en 6 weken test, heeft dit dan eigelijk wel zin?

Simpel gezegd? Nee

Gel wordt meteen opgenomen en werkt dus meteen...

Ik smeer altijd androgel in me haar . Goed spul moet ik zeggen!

Licht eraan welke ester je gebruikt..

Terug
Naar boven