MuscleMeat

500mg vs 1gram Test e

Me eerste cycle was 500mg. Nu 5 dagen bezig met me 2e cycle namelijk 900mg test die ik verhoog tot uiteindelijk 1600mg. Ik zal je laten weten hoe het gaat

waarom zou je 1.6 gram zetten op 90kg?

T3 100mcg, test omhoog gegooid van 500mg. Had het willen bewaren voor in de bulk maar liever geen risico nemen met eerste x T3 erbij. Straks is 't goodbye sweet gaines. Wel ff opletten op zoutinname voordat ik een vochtballon word, maar is in de cut sowieso nooit echt een probleem.
Dus je bent aan het cutten op 1000mg test? SPeciale reden hiervoor ofzo? Aangezien voor een cut meestal (relatief) lage doseringen worden aangeraden of stack met andere AAS zoals tren en/mast voor de look. Of dacht je gewoon van 'wat als...'? :D

Dus je bent aan het cutten op 1000mg test? SPeciale reden hiervoor ofzo? Aangezien voor een cut meestal (relatief) lage doseringen worden aangeraden of stack met andere AAS zoals tren en/mast voor de look. Of dacht je gewoon van 'wat als...'? :D

Op zich kan ik 't me wel voorstellen. Als je voeding in check is en je niet al te gevoelig voor vocht bent zul je daar geen last van hebben. Een gram test houd je iig goed vol en hoge Test heeft ook nog es vet verbrandende eigenschappen, zeker in combi met high dose T3.

Ook al denk ik dat Peanut gewoon Test in z'n laatje vond en dacht, daar ga ik op cutten :P

Me eerste cycle was 500mg. Nu 5 dagen bezig met me 2e cycle namelijk 900mg test die ik verhoog tot uiteindelijk 1600mg. Ik zal je laten weten hoe het gaat

Nou succes, hopelijk valt de acne mee bij je.

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

meer is beter :o, maar denk idd dat hij er sneller als een vochtballetje gaat uitzien.

Ja meer is beter. Maar goed om te beginnen met 900mg om uiteindelijk op 1600mg te komen betekend veel schommeling in bloedwaardes dus acne, vermoeidheid en ja.. vocht ook waarschijnlijk. :)

Op zich kan ik 't me wel voorstellen. Als je voeding in check is en je niet al te gevoelig voor vocht bent zul je daar geen last van hebben. Een gram test houd je iig goed vol en hoge Test heeft ook nog es vet verbrandende eigenschappen, zeker in combi met high dose T3. Ook al denk ik dat Peanut gewoon Test in z'n laatje vond en dacht, daar ga ik op cutten :P
Had een hele flinke lading test liggen en maar een beetje tren (test alvast voor bulk). Anders werd het zo'n krakkemikkig cutkuurtje. Weer hele moeite om bij te halen en zo. Uiteindelijk toch te hoog in vp begonnen dus de hardheid van tren en mast komt toch niet uit, misschien de laatste paar weken. Test doet z'n werk en lekker hoog icm T3 verlies ik niets.
Gevoelig voor vocht ben ik wel een beetje, maar letten op m'n zoutinname doet al veel. T3 doet ook z'n ding maar oog nog wel een beetje sappig, behalve na het trainen. Adertjuhs enzo.
Natuurlijk ook een beetje wat als. Blijft natuurlijk een beetje (high risk) speelgoed :o

Dat run ik nu tijdens t bulken, 1gr tren 600mg test. Na 7 dagen begin ik al wat verschil te zien..:)

Laat eens weten hoe je je over een paar weken voelt.. :D

12 weken 800mg tren begon ik toch buitenaardse karakter trekjes te krijgen :roflol:

Overigens liever gram test dan 500mg, veel minder last van vocht.. .

niet echt test fan hier,
volgend kuurtje gaat iets worden van 250mg test/ 200 tren/ 200 mast/ 400 deca
iets meer als een gram dus :p

Nou succes, hopelijk valt de acne mee bij je.

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Ja meer is beter. Maar goed om te beginnen met 900mg om uiteindelijk op 1600mg te komen betekend veel schommeling in bloedwaardes dus acne, vermoeidheid en ja.. vocht ook waarschijnlijk. :)

Ik houd je op de hoogte en zal je in je gezicht uitlachen als ik nergens last van heb?

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

waarom zou je 1.6 gram zetten op 90kg?

ik weeg 97 momenteel ;)

Ik houd je op de hoogte en zal je in je gezicht uitlachen als ik nergens last van heb?

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

ik weeg 97 momenteel ;)

Jezus haha, wat ga je in godsnaam gebruiken als je niet meer groeit op deze doseringen? Ik ga zelf altijd prima op 500 mg. test, heb nooit het gevoel gehad meer nodig te hebben. Denk dat mijn gezicht ook echt een krater zou worden met zoveel DHT. Succes uiteraard gewenst, maar denk dat je echt prima gaint met minder, en dus ook minder side's zult hebben ;)

Jezus haha, wat ga je in godsnaam gebruiken als je niet meer groeit op deze doseringen? Ik ga zelf altijd prima op 500 mg. test, heb nooit het gevoel gehad meer nodig te hebben. Denk dat mijn gezicht ook echt een krater zou worden met zoveel DHT. Succes uiteraard gewenst, maar denk dat je echt prima gaint met minder, en dus ook minder side's zult hebben ;)

De een reageert gewoon beter op gear dan de ander.
Als jij op 500 groeit maar de ander niet dan zou het dom zijn als ie ook 500 gaat gebruiken.

Sides worden niet echt hoger biu meer test heb ik gemerkt.

De een reageert gewoon beter op gear dan de ander.
Als jij op 500 groeit maar de ander niet dan zou het dom zijn als ie ook 500 gaat gebruiken.

Sides worden niet echt hoger biu meer test heb ik gemerkt.

Absoluut, ik ben mss. wel een goede responder, maar iets zei me dat training en voeding van TS niet optimaal zijn, en hij meer gains zoekt in het gebruik van meer middelen ;)

Merk je op jouw 2gram+ trouwens niet wat meer side's dan op pakweg 500-1000 mg.? Ik zou vooral vrezen voor acn een te hoog libido hehe :P

Absoluut, ik ben mss. wel een goede responder, maar iets zei me dat training en voeding van TS niet optimaal zijn, en hij meer gains zoekt in het gebruik van meer middelen ;)

Merk je op jouw 2gram+ trouwens niet wat meer side's dan op pakweg 500-1000 mg.? Ik zou vooral vrezen voor acn een te hoog libido hehe :P

Ik ben pas deze week verhoogd dus kan er nog niet veel over zeggen, maar qua libido merk ik niet zoveel meer van kuren. Is gewoon heel wisselend en vooral bij het net beginnen of net verhoogd hebben merk ik even een stijging maar trekt het daarna vrij snel weer gelijk.
Kan me herinneren dat het bij mijn eerste paar kuurtjes echt heel ernstig was.

Laat eens weten hoe je je over een paar weken voelt.. :D 12 weken 800mg tren begon ik toch buitenaardse karakter trekjes te krijgen :roflol: Overigens liever gram test dan 500mg, veel minder last van vocht.. .

Haha zal ik doen. Heb overigens niet zoveel last van tren tho.. ben van nature al erg "prikkelbaar" :o

Haha zal ik doen. Heb overigens niet zoveel last van tren tho.. ben van nature al erg "prikkelbaar" :o
En Tren versterkt dat niet bij jou? Ik ben van nature ook erg prikkelbaar en op Tren word ik ook nog eens impulsief. Meestal gaat het wel goed, maar ik moet er wel continue op letten.

Impulsief ben ik ook al.. merk weinig verschil :) Ik let de laatste tijd sowieso wel op dat er niks uit de hand loopt... ;)

Geen verschil gemerkt zelfde gaines als met 500mg.
Maar was wel een paar kilo zwaarder als toen ik 500 mg zette..

Maar waarom 12 weken?

Terug
Naar boven