Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat run ik nu tijdens t bulken, 1gr tren 600mg test. Na 7 dagen begin ik al wat verschil te zien..![]()
Hier wil ik ook wel 'es meer van weten.
Ok, je bent geen kleintje meer, maar 1gr Tren? Holy shizzles, dat zou overmatig (lees: echte watervallen) zweten betekenen voor mij denk ik dan; om maar te zwijgen over de moodswings enzo.
Hou je een log bij? Keep us posted aub.
Ps: sry voor offtopic geneuzel...
Grtz,

Hier ook begonnen met 1.1 gram test, met 10 mg. aromasin ED. f**k Pokémon, 1 gram test lijkt wel de nieuwe hypeLijkt me een prima stack om wat te recompen, en wat schone massa te gainen. Merk wel dat je echt schoon moet eten, anders wordt vocht wel een issue
![]()

Haha hou maar op, ik zit in me 2e week 900mg merk dus nog niet veel verschil met eerdere kuurtjes dat komt nog wel. Echter gisteravond etentje gehad. Uit voorzorg tot aan de avond geen carbs gegeten bijna alleen maar eiwitten uit vis/whey en een beetje vet uit 4 hele eieren. In de avond mezelf helemaal volgevreten aan nasi, bami, kipsate, satesaus sambal en kroepoek... Vanochtend durfde ik niet op de weegschaal te gaan staan, maar de spiegel vertelde me dat ik vannacht zeker een paar kilo gegained ben
Walking waterballon op het moment![]()
Ik vind het wel wat hebben, direct afgestraft worden voor lack of discipline zegmaar 
Ik heb 7 weken op 1250mg test e gezeten. Vond het niet zo heel boeiend.
Wel 5kg zwaarder dan eerst, zit nu in mijn cruise en heb die 5kg nog steeds.

Eigenlijk wel hea, nu even 5 weken cruise op 250mg Test E, daarna nog een blast met: Test P & NPP beide op 700mg maar in de sportschool vond ik het niet zo heel bijzonder, werd amper sterker