XXL Nutrition

500mg vs 1gram Test e

Ik ging op 1 gram test 2 x harder dan op 500 mg, waar ik al n aantal kuurtjes van gehad had.....

Voor mij een wereld van verschil dus!

Nice man! Ik hoop dat dit bij mij ook gaat gebeuren. Ik begin morgen met week 3 en merk naast een bizar libido nog niet heel veel

Heb eveneens 10 weken op 1gr gezeten en was men beste kuur tot hiertoe!!
Vocht viel best mee, had wel aro achter de hand.
Vond wel vanaf week 5/6 ongeveer dat ik er verschrikkelijk lui op was heel de dag door,eens in de gym was dit snel over en waren het echt wel lekkere trainingen,wat toch het belangrijkste is...

Dat lui/moe zijn, zal wel persoonsgebonden zijn, had dit niet op 500test/500primo!!

500mg per week voelde ik mij soms echt een baas en soms echt een p*ssy. Heel raar was dit. Ik injecte toen wel maar 1x pw. Vaak van die sombere dagen gehad.

Nu op 1G+ voel ik me fantastisch. Heel de dag geil kan wel 8x op een dag nken en ik ben ook veeeel meer gegained. Ik ben zelfs droger geworden dus ik raad het zeker aan.

Dat run ik nu tijdens t bulken, 1gr tren 600mg test. Na 7 dagen begin ik al wat verschil te zien..:)

Hier wil ik ook wel 'es meer van weten.
Ok, je bent geen kleintje meer, maar 1gr Tren? Holy shizzles, dat zou overmatig (lees: echte watervallen) zweten betekenen voor mij denk ik dan; om maar te zwijgen over de moodswings enzo.

Hou je een log bij? Keep us posted aub.

Ps: sry voor offtopic geneuzel...

Grtz,

Hier ook begonnen met 1.1 gram test, met 10 mg. aromasin ED. f**k Pokémon, 1 gram test lijkt wel de nieuwe hype :D Lijkt me een prima stack om wat te recompen, en wat schone massa te gainen. Merk wel dat je echt schoon moet eten, anders wordt vocht wel een issue :p

Hier wil ik ook wel 'es meer van weten.
Ok, je bent geen kleintje meer, maar 1gr Tren? Holy shizzles, dat zou overmatig (lees: echte watervallen) zweten betekenen voor mij denk ik dan; om maar te zwijgen over de moodswings enzo.

Hou je een log bij? Keep us posted aub.

Ps: sry voor offtopic geneuzel...

Grtz,

Zweet valt reuze mee bij mij, alleen in de auto zweet ik omdat mn rug dan constant tegen de stoelleuning zit. (en omdat ik me irriteer aan andere weggebruikers)

Moest de testo van 600 naar 900 gooien, want mn pielemansje bleef niet hard. zelfs op 900 gram lukte dit niet.. Ben nu off tren, hopen dat het snel weer de ouwe wordt;)

Overigens echt een chille stack om droge massa mee te pakken vond ik!

ik zit over 2 weken ook op 1 gram ben benieuwd

Zit nu zelf aan de 1 gram en 600 dec.
Laatste op 500 test en 400 tren verhoogd naar 600 tren.
Zal heus per persoon verschillen, maar op 600 tren was ik me sociale leven echt aan het vergooien!

Hier ook begonnen met 1.1 gram test, met 10 mg. aromasin ED. f**k Pokémon, 1 gram test lijkt wel de nieuwe hype :D Lijkt me een prima stack om wat te recompen, en wat schone massa te gainen. Merk wel dat je echt schoon moet eten, anders wordt vocht wel een issue :p

Haha hou maar op, ik zit in me 2e week 900mg merk dus nog niet veel verschil met eerdere kuurtjes dat komt nog wel. Echter gisteravond etentje gehad. Uit voorzorg tot aan de avond geen carbs gegeten bijna alleen maar eiwitten uit vis/whey en een beetje vet uit 4 hele eieren. In de avond mezelf helemaal volgevreten aan nasi, bami, kipsate, satesaus sambal en kroepoek... Vanochtend durfde ik niet op de weegschaal te gaan staan, maar de spiegel vertelde me dat ik vannacht zeker een paar kilo gegained ben :D

Walking waterballon op het moment :cool:

Ik heb 7 weken op 1250mg test e gezeten. Vond het niet zo heel boeiend.
Wel 5kg zwaarder dan eerst, zit nu in mijn cruise en heb die 5kg nog steeds.

Haha hou maar op, ik zit in me 2e week 900mg merk dus nog niet veel verschil met eerdere kuurtjes dat komt nog wel. Echter gisteravond etentje gehad. Uit voorzorg tot aan de avond geen carbs gegeten bijna alleen maar eiwitten uit vis/whey en een beetje vet uit 4 hele eieren. In de avond mezelf helemaal volgevreten aan nasi, bami, kipsate, satesaus sambal en kroepoek... Vanochtend durfde ik niet op de weegschaal te gaan staan, maar de spiegel vertelde me dat ik vannacht zeker een paar kilo gegained ben :D

Walking waterballon op het moment :cool:

Hahaha, ja erg is dat :D Ik vind het wel wat hebben, direct afgestraft worden voor lack of discipline zegmaar ;)

Ik heb 7 weken op 1250mg test e gezeten. Vond het niet zo heel boeiend.
Wel 5kg zwaarder dan eerst, zit nu in mijn cruise en heb die 5kg nog steeds.

5 KG is toch hartstikke nice ;)

Terug
Naar boven