XXL Nutrition

50Cent's NIEUWE album 'The Massaxre' LEAKED! (En hier voor jou!)

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Alle 22 songs compleet, zeer snelle download!

EDIT: Vraag even één van onderstaande posters of ze hem met je delen, ik heb genoeg 50ct geshared, nu staat DBC's hihoplist feb 2005 op de server.

Laatst bewerkt:
Ik heb m al....===> newsservers :cool:
But thx anyway...you cool essay! :rolleyes:

This website is temporarily offline.

Please check back soon!

Other places to go

Invision Plus.net Free Forums

Yosting.com Web Hosting

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil em ook wel op een server knallen hoor

ik heb een bootleg gechecked; vond em eigenlijk wat tegenvallen. Dat nieuwe liedje van em; Candy shop, haalt het toch lang niet bij de klassieker 'in da club'.
ik vind sowieso dat de Dr. Dre stal een btje overdreven wordt. Dr. Dre vind ik een superproducer (wanneer komt aub zn nieuwe album uit?!), Eminem heeft wel ok lyrics maar als producer voorspelbaar en vaak saai. 50cent had wel een aardig debuutalbum, maar die cd wordt door 'in da club' gedragen. Die G-unit (en ook dat clubje van Eminem) vind ik maar zielige tarrels eigenlijk en produceren weinig echt goeds. De nieuwe man The Game heeft wel een goed album maar ook dit weer dankzij Dre, op het moment dat ze 'op eigen benen staan' klapt het zaakje vaak in.

verder ben ik toch wel geïnteresseerd ;)

Boog is toch wel geinteresseerd LMFAO

Nou lieverd daar staat ie hoor.

Thanks! Idd zeer snelle download 800+ kb/s.

Goh wat ben ik toch weer goed voor de leden hier.

Eigenlijk veel te goed natuurlijk hè.

Zal ik daar es een topic over openen...:rolleyes:

the game is bangelijk album
beste wat ik een tijdje al gehoord heb !
nieuwe 50 cent slaat wat tegen laar geef de man een break

ik ben wel een 50 fan, maar vind t zwaar tegen vallen, haalt lang niet het niveau van Get Rich Or Die Tryin'

Heb hem ook en vind hem ook serieus tegenvallen. Get rich was een super CD. De laatste van the game is ook enorm goed. Vooral How We Do is chiek en ook Like Father Like Son. G-Unit is ook niet zo goed, ze hebben enkel echt goeie en grappige remixes.

kheb m al van torrentspy.com

ik vond er ook niets aan :)

haha, thnx dbc, karma on the way, ik verspreid denk ik te weinig.

www.mp3xplosion.com staat ie ook, wel eerst even een goeie pop up blocker aanschaffen, en niks van aantrekken als ze iets vragen te downloaden.

Ik hebeens gekeken op dat www.mp3xplosion.com. maar alles wat je daar downed is ook weer .ogg bestand.

Hoe moet je dat branden??...niet met Nero.

Weet ik niet, maar er zijn converters op internet voor .ogg naar .mp3. Ff googelen ;)

had em al

check de track: "Just A Lil Bit"
dat wordt een club-knaller van jewelste

Terug
Naar boven