AndroidHealthClinic

50x102kg bench press

inb4 half reps

Ik teken er voor!

ziet er gruwelijk uit, maar hij strekt zijn armen niet.

High school football teams

Deze kerel zit nog op high school? wut?

Jezus wat een beest..

pff t*ring. respect.. kom nog niet eens in de buurt :(

Ik kom niet verder dan 15 vrees ik.

oke, dat laatste stukje dan kom het vooral op je triceps aan idd

Dat laatste stukje is zinloos plus je ellebogen worden meer belast.

Wat hij doet is wel beter dan superdudes die de Barbbell maar 10 cm laten zakken. Dat is nog makkelijker en train je dan borst? Nee, alleen voorkop-schouder en triceps haha. Hij traint zijn borst gewoon optimaal.

gruwelijk beest.

Dat laatste stukje is zinloos plus je ellebogen worden meer belast.

Wat hij doet is wel beter dan superdudes die de Barbbell maar 10 cm laten zakken. Dat is nog makkelijker en train je dan borst? Nee, alleen voorkop-schouder en triceps haha. Hij traint zijn borst gewoon optimaal.

Hij doet dit idd om gespierde borsten te krijgen....

Wat een beest. 50 Reps is echt idioot veel, verzuring is gegarandeerd dan. Ik had er 22 met 100kg en was al enorm verzuurd.

Ja dit filmpje heb ik al heel lang bij favorieten echt impressive!

Hij gaat wel helemaal tot z'n borst, laatste stukje strekken is beetje triceps makkelijkste van heel de press.

Hij slaat dat gewoon over omdat ie tijd wil besparen volgens mij voordat ie verzuurd. Lijkt wel 20 kilo als je het in zijn handen ziet vliegen

****ing hell dude is echt sterk (heel jelly :-(

Hij gaat wel helemaal tot z'n borst, laatste stukje strekken is beetje triceps makkelijkste van heel de press.

Hij slaat dat gewoon over omdat ie tijd wil besparen volgens mij voordat ie verzuurd. Lijkt wel 20 kilo als je het in zijn handen ziet vliegen

****ing hell dude is echt sterk (heel jelly :-(

Haha dat is echt bullshit man. Als het een 1RM zou zijn, heb je misschien nog gelijk en lukt dat laatste stukje eigenlijk altijd wel. Maar bij zo'n rep out maakt het t juist een stuk zwaarder als je bij elke rep dat laatste stukje nog meepakt, je triceps gaan dan veel eerder verzuren en dan haalt ie de 50 reps echt nooit.
Overigens vind ik t nog wel meevallen met de ROM, heb ze toch wel een stuk erger gezien dan dit.

Terug
Naar boven