XXL Nutrition

..

Peiling Peiling Vind jij de Lagoa een fijne discotheek?

• Ja

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

• Geen mening

• Totaal stemmers
    0
  • Peiling gesloten .
De gabbers in België komen dikwijls in opspraak als ze een paar allochtonen in elkaar slaan :D

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Hey sletjes ik vertrek dadelijk, vind me maar.

Hahaha, wat was het geweldig daar in Lagoa!

moeten jullie nu niet komen zeggen hoe een sympathieke kerel ik IRL ben?

Heb nog geen oog kunnen toe doen:eek:

Ik blijf bewust wakker, om 8-10 uur zal ik dan lekker slapen. Als ik nu tot 6 uur in de namiddag slaap is mijn ritme helemaal ****ed.

Zal ook zoiets worden denk ik;)

Manny toch :D Ga slapen joh ;)

pf en dan midden de nacht wakker worden en niet meer kunnen slapen?

neem een slaappil en slaap door tot morgen ochtend ;)

ik slaap echt geen 14 uur hoor, wat een verloren tijd.

Ik weet niet hoe je je nu voelt maar dan ben je morgenochtend wel uitgerust.. ik zou er ook niet voor kiezen maar als ik een keer een nachtje door ga dan stort ik altijd rond een uur of 3 á 4 's middags in.. als ik dan even een uur of 2 ga liggen dan word ik wakker en staat het eten klaar.. hapje eten en weer energie en dan gewoon nog een avond hebben.. verder niet al te laat naar bed en wel gewoon de volgende dag vroeg op staan, ben je zo weer terug in je ritme.

Ik weet niet hoe je je nu voelt maar dan ben je morgenochtend wel uitgerust.. ik zou er ook niet voor kiezen maar als ik een keer een nachtje door ga dan stort ik altijd rond een uur of 3 á 4 's middags in.. als ik dan even een uur of 2 ga liggen dan word ik wakker en staat het eten klaar.. hapje eten en weer energie en dan gewoon nog een avond hebben.. verder niet al te laat naar bed en wel gewoon de volgende dag vroeg op staan, ben je zo weer terug in je ritme.

1. Ik heb mijn moeilijk uurtje doorstaan, zit nu met redelijk wat energie
2. Ik krijg geen eten binnen

dus: neeeeeen mijn lieve schat, je krijgt mij niet in bed hoe graag je dat ook zou willen

Terug
Naar boven