Fitness Seller

..

Peiling Peiling Vind jij de Lagoa een fijne discotheek?

• Ja

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

• Geen mening

• Totaal stemmers
    0
  • Peiling gesloten .
Allemaal op de spoedafdeling

Wanneer komen jullie eens naar Koloso (ex-cherrymoon)?

De vetste bassen die je ooit zal horen :cool:

Het is nog maar pas open toch, de residents Kenton en Walder staan mij zeker aan!! Koloso wil ik zeker eens doen de komende weken!

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Affiche footworxx

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

..

Laatst bewerkt:
Voor één keer dat ik en corléone niet geweest zijn naar Lagoa vind er een razzia plaats, haha :D.

Wat sta ik stoer op die foto :cool:

Vertel eens wat je van de razzia gehoord hebt? Veel mannen opgepakt?

Nee, nog niets gehoord eigenlijk. Gisterenavond op Footworxx kwam mij dat iemand zeggen en vandaag hoorde ik via via een bevestiging. Maar denk niet dat grote dealers gaan opgepakt worden, want diegene die het mij kwam vertellen op footworxx wist het al van vorige week dat ze gingen binnenvallen, zodus...

Bij een gecoördineerde drugactie viel de politie gisterochtend omstreeks 5.30 uur binnen in discotheek Lagoa in menen. 19 dancingbezoekers hadden kleine hoeveelheden drugs op zak. Op de grond van de dancing vonden de agenten nog 400 xtc-pillen, 70 verpakkingen speed, 40 gram weed en een twintigtal dosissen vloeibare xtc. In totaal namen 140 agenten aan de actie deel. Bron (HLN)

Hier en daar wordt gezegd dat de Lagoa mss zal moeten gesloten worden ik hoop alleszins van niet, dat zou een ramp zijn :mad:

Affiche 16 jaar Lagoa! (31oktober)

Dj Marco Remus
Dj Bam Bam
Dj Technogladiator (live)
Dj Kr!z
En Residents

Ben er vorige week geweest hehe :D
Lache man al die belgen op een rij jumpen hehe

..

Laatst bewerkt: