TheBurgerShot
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik train al een tijdje 6 dagen in de week, zo af en toe als mensen vragen hoe vaak ik train in de week en ik zeg 6, krijg ik meestal als eerste opmerking: "gast, moet je niet af een toe een dag rust hebben".
Mijn schema nu is even heel globaal:
Dag 1 - Borst(3) + Voorkant & Zijkant schouders(2) + Triceps(3)
Dag 2 - Rug(4) + Rear Delts(2) + Biceps(3 of 4)
Dag 3 - Legs(4) + Abs(2)
(x) = aantal oefeningen
Trainingstijd: gem. 60min
Dit dan 2x, met bijvoorbeeld als verschil dat ik m'n 2e legday Deadlift en de 1e niet (omdat ik dan een dag rust neem en dan 1 dag tussen me legday en backday heb)
Het liefst zou ik 3x trainen, 1 dag rust steeds willen herhalen... maar helaas kan ik wegens werk nooit trainen op zaterdag
Laat me weten wat je van dit 'schema' vindt en ik hoor graag tips over wat er beter kan, thnx
Mijn schema nu is even heel globaal:
Dag 1 - Borst(3) + Voorkant & Zijkant schouders(2) + Triceps(3)
Dag 2 - Rug(4) + Rear Delts(2) + Biceps(3 of 4)
Dag 3 - Legs(4) + Abs(2)
(x) = aantal oefeningen
Trainingstijd: gem. 60min
Dit dan 2x, met bijvoorbeeld als verschil dat ik m'n 2e legday Deadlift en de 1e niet (omdat ik dan een dag rust neem en dan 1 dag tussen me legday en backday heb)
Het liefst zou ik 3x trainen, 1 dag rust steeds willen herhalen... maar helaas kan ik wegens werk nooit trainen op zaterdag
Laat me weten wat je van dit 'schema' vindt en ik hoor graag tips over wat er beter kan, thnx
. Ik studeer Software Engineering, dus ik heb dagelijks ff me uurtje beuken nodig om ff me hoofd leeg te halen.