XXL Nutrition

5x5 stronglifts

Nou we zullen zien.
Net mijn 2de training gehad en het gewicht is nog makkelijk maar hierdoor kan ik mij goed focussen op de uitvoering.

daarvoor dat het in begin makkelijker is, zodat je de techniek goed kan leren en uitvoeren.
ook ga je de volgende trainingen niet te stijf zijn en kan je met volle moed de oefeningen uitvoeren.

• Like
Waarderingen: cnh
Hetzelfde gewicht herhalen tot 5x5 lukt hoort er ook gewoon bij. Neemt niet weg dat je naar uitvoering en voeding kunt kijken maar resetten of jezelf dik vreten lossen niet altijd alles op. Per sessie een rep op een set meer dan de vorige keer gaat wel vooruit.

Hoe snel dat kan gaan is persoonlijk per persoon.

Laatst bewerkt:
5x5, goed keus voor een beginner... mooie periode ook, lekker 2 a 3 keer per week in gewicht omhoog.

Over een maandje of twee hier nog even je vooruitgang melden? altijd leuk om de oudgedienden jaloers te maken met jouw progressie ;)

Veel plezier!

• Topic Starter Topic Starter
Vraagje?
Groeien je biceps en triceps hier ook van?lijkt mij van wel maar wel minder hard dan als je een split schema hebt denk ik?

Ik wil gewoon graag wat informatie waar ik over zat te denken dus vandaar de vraag alleen jammer dat er zo gereageerd word
Ja je biceps en triceps groeien ook van het stronglifts schema, mogelijk genoeg voor een absolute beginner waarvoor het schema dient. Als je het te weinig vind kun je een curl en een extention oefening toevoegen. Of meer als je de tijd hebt en je dat wilt, maar of dat meer doet dan calorien verbranden...

Vergelijken is moeilijk, hangt van veel af; wat voor split, hoe ervaren, wat voor limiet heb je, wat voor kuur, etc

• Topic Starter Topic Starter
Ja je biceps en triceps groeien ook van het stronglifts schema, mogelijk genoeg voor een absolute beginner waarvoor het schema dient. Als je het te weinig vind kun je een curl en een extention oefening toevoegen. Of meer als je de tijd hebt en je dat wilt, maar of dat meer doet dan calorien verbranden...

Vergelijken is moeilijk, hangt van veel af; wat voor split, hoe ervaren, wat voor limiet heb je, wat voor kuur, etc
Ik trainde in 2015 hard en goed ook mijn voeding maar dit jaar omdat ik vaak niet kon trainen en daarna 3maand helemaal niet ben ik hier aan begonnen.
Ik ben nu 2week ik dacht vanaf week 4 inderdaad wat isolatie oefeningen toevoegen te voegen

ik zou niets toevoegen een gewoon verder doen, het zal nog zwaar worden!!

Met stronglifts 5x5 groei je zeer snel.
Die squats 100kg kunnen wel kloppen na 6 maanden. Na 3 maanden zit ik op 82.5kg en heb wel zeker iets meer dan een maand gekloot met de squats omdat ik ze gewoon niet goed deed en geen progressie maakte.

Ga je ook een log bijhouden? Ben wel benieuwd

Terug
Naar boven