Fitness Seller

6,2 Genotropin Miniquicks

GJM

Competitive Bodybuilder
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
Ik sta op het punt om een keer een kitje Miniquicks te proberen.

Momenteel gebruik ik Greentops op 5 IU 6 on 1 off. Miniquicks wil ik op 3,1 IU proberen 5 on 2 off.

Wie heeft hier heeft ervaring met Miniquicks op 3 IU per dag? Was dit beter dan 5 IU Generiek?

Thanks!

Ik heb ze een tijdje gebruikt. Ik persoonlijk merkte geen verschil. Ligt aan de kwaliteit van je greentops of je uberhaubt verschil merkt

De greentops die ik heb gehad, vond ik erg goed.. Ben gisteren begonnen met miniquicks, damn wat zijn die spuitjes onhandig!

Bijlagen

Tnx maat, precies wat ik nodig had

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ze een tijdje gebruikt. Ik persoonlijk merkte geen verschil. Ligt aan de kwaliteit van je greentops of je uberhaubt verschil merkt

Greens die ik heb zijn TOP! Heb even de berekening gedaan en denk dat ik de Greens ga uppen van 5IU 6/1, naar 8 IU 5/2. Dat is van 30 IU naar 40 IU per week. Kwa kosten ben ik dan bijna hetzelfde kwijt als 3 IU miniquicks 5/2.:cool:

Misschien een beter idee...

Laatst bewerkt:
gozer die ik ken, met flink wat hgh ervaring, merkte dat de sides bij human grade/geno minder zijn dan de generieke soorten

Klaas meer dan jou:D

hey ik zat net ff die bijsluiter van die miniquicks te lezen en zag nadat je zo'n doseerspuit aangemaakt hebt je de hgh binnen 24 uur moet opmaken en dat je het na die 24 uur moet weggooien.

Lijkt me een beetje vreemd dat het dan ineens niet goed meer werkzaam is. Zelf zou ik dan lekker alles verdeeld in 2 doseringen over de dag nemen:D

hey ik zat net ff die bijsluiter van die miniquicks te lezen en zag nadat je zo'n doseerspuit aangemaakt hebt je de hgh binnen 24 uur moet opmaken en dat je het na die 24 uur moet weggooien.

Lijkt me een beetje vreemd dat het dan ineens niet goed meer werkzaam is. Zelf zou ik dan lekker alles verdeeld in 2 doseringen over de dag nemen:D

Oops dubbele post, dat krijg je met een iPhone:(

• Topic Starter Topic Starter
Zal dat 24 uur verhaal niet alleen van toepassing zijn als je de miniquick ongekoeld bewaard?

Idd rubbertje doorprikken, en kamer met bac vullen. Meegeleverde water wat in die aparte kamer zit, niet gebruiken.

Idd rubbertje doorprikken, en kamer met bac vullen. Meegeleverde water wat in die aparte kamer zit, niet gebruiken.

ja precies zo deed ik dat ook voorheen..

maar als je 3iu per dag gebruikt dan kan je het water wel gebruiken (als je 1x per dag prikt..)

Bedoel je niet dat je dan 2 keer per dag prikt om tot die 6iu te komen? Of zit het poeder in 2 apparte gedeeltes?

Bedoel je niet dat je dan 2 keer per dag prikt om tot die 6iu te komen? Of zit het poeder in 2 apparte gedeeltes?

nou als het houdbaar is voor 24uur en stel je zet elke dag 3iu in de ochtend...dan zou je dus met 1 cartridge precies 2 dagen kunnen doen...
7u sochtends tot volgende dag 7u in de ochtend is pcies 24u

Terug
Naar boven