Fitness Seller

6,2 Genotropin Miniquicks

Wat een rekenwonder ook he, onze klaas

Mini's zijn zeer zeker goed.
en zonder twijfel beter dan de greens.
proberen waard!

• Topic Starter Topic Starter
seeker hoelang neem je al greens? en wat merk je tot nu toe ervan?

Ik vind dat Nieuwe leden de eerste 500 posts hun adres moeten vermelden in hun handtekening, zou de manier van antwoorden op dit board wel eens positief kunnen beinvloeden

ik heb wel TOP green/blue 80iu gehad, veel verschil ga je niet merken met UG of HG als je die TOP generieke hebt ;) enkel dat je met HG minder IU's nodig hebt,

• Topic Starter Topic Starter
seeker hoelang neem je al greens? en wat merk je tot nu toe ervan?

Nu 4 maanden met HGH bezig, waarvan de eerste twee Blue en de laatste twee Green. De laatste 10 weken neem ik naast HGH 1000mg test en 50 mg provi, niks schokkends dus.

Green doet toch wel meer bij mij dan Blue op 5 IU.

HGH is voor mij echt de shizzle!!! Lees soms dat sommige mensen het overrated vinden. Ik dus niet...

Train nu 9 jaar (vanaf 15de), ben nu 24, heb echt alles weleens geprobeerd en was al flink aan de maat met mijn 107 kilo eer ik begon.

Sinds ik begonnen ben ben ik 12 kilo zwaarder, droger, ronder en voller! Vocht hou ik zeer weinig vast en iedereen die me nu weer eens ziet schrikt zich dood:p.

Als je met een HGH/Test/Proviron combi dat nog kan realiseren, ongeacht 9 jaar trainen en al flink aan de maat zijn, dan is HGH wel echt een wondermiddel voor mij; in combinatie met test en provi wel te verstaan.

Ik zeg doen:thumbs::bow:

PS: ben mijn master-scriptie aan het afronden en dan ga ik op een advocatenbureau werken. Ik vraag me af hoe ze daar op mijn fysiek gaan reageren haha!

Laatst bewerkt:
Wat een totale crap uitspraa.Als je GOEDE generiek hebt,doen ze niet onder voor HG

Zou het niet er mee te maken kunnen hebben dat wanneer je van HG op generiek overstapt, na een tijdje, dat je IGF waarden al dusdanig omhoog zijn gegaan, dat er eigenlijk qua gevoel niet veel veranderd aan je lichaam? En andersom van generiek naar HG ook.

Wat me trouwens wel opvalt is dat het poeder bij HG gelijk in een seconde lijkt opgelost, terwijl bij generiek dat altijd een minuut of 2 à 3 lijkt te duren. Of heeft dat met de verschillende waters temaken?

Laatst bewerkt:
Zou het niet er mee te maken kunnen hebben dat wanneer je van HG op generiek overstapt, na een tijdje, dat je IGF waarden al dusdanig omhoog zijn gegaan, dat er eigenlijk qua gevoel niet veel veranderd aan je lichaam? En andersom van generiek naar HG ook.

Wat me trouwens wel opvalt is dat het poeder bij HG gelijk in een seconde lijkt opgelost, terwijl bij generiek dat altijd een minuut of 2 à 3 lijkt te duren. Of heeft dat met de verschillende waters temaken?

Dat valt mij ook op

in de generieke zit ook wat meer,bijna 2x zoveel Bij mijn generieke lost het ook aardig snel op.Ik heb blues gehad,daar zat imo gips in,dat moest ik echt laten staan zolang duurde het.........was echte crap imo

Goed om te horen seeker, de combinatie veel test en hGH, ik ben zelf erg benieuwd wat het gaat brengen.

test met hgh zal je veel plezier doen beleven. Heb het ook gedaan,blue/green/minni,altijd lekker. Maar soms ben je dat prikken zooooooooooooo zat.

same here, hgh maakt me niets uit om te zetten, de gewone ehhhh

Terug
Naar boven