Fitness Seller

6,2 Genotropin Miniquicks

• Topic Starter Topic Starter
Goed om te horen seeker, de combinatie veel test en hGH, ik ben zelf erg benieuwd wat het gaat brengen.

Ik dacht zo:

Test met HGH werkt synergetisch en Test met Proviron verhoogt de vrije testosteron in het lichaam door aan het SHBG te binden.

3 middelen die elkaars werking positief beïnvloeden.

Laatst bewerkt:
als je kiest voor HG hgh dan is er nog de vraag of je wel echte hebt, anders ben je dubbel zo hard ge****ed, maat van mij gaat harder op nordi simplexx met maar 2iu p/d, is echt persoons verschillend, ik ging hard op 8IU generieke, en met hard bedoel ik HARD, ben zelfs aant twijfelen om het nog een keer te proberen gedurende 26weken op 8iu p/d, heb in het begin zitten kloten met 3iu,

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Ik dacht zo:

Test met HGH werkt synergetisch en Test met Proviron verhoogt de vrije testosteron in het lichaam door aan het SHBG te binden.

3 middelen die elkaars werking positief beïnvloeden.

en ik heb provi eruit gesmeten bij hgh en test, ik weet niet hoe of wat maar het werkte gewoon tegen, enkele keren geprobeert en voor mij ging dat niet samen, had ook totaal geen meerwaarde

trainingen gingen super, redelijk grote gewichtstoename, en dikke opgepompte aders, en ik nam er enkel 1000mg test naast, wel in het begin enorme bloat, maar ben nu al paar weke off, en ik sta nog altij even vol, nog niets kwijt aan massa en aan kracht ook niets verloren, hoop dat het blijft, wat ik zeker ook belangrijk vind dat als je op hgh zit dat je kan vreten als een gek zonder veel vet aan te zetten

Laatst bewerkt:
Sinds ik begonnen ben ben ik 12 kilo zwaarder, droger, ronder en voller! Vocht hou ik zeer weinig vast en iedereen die me nu weer eens ziet schrikt zich dood:p

Ik stond ook ff te kijken toen ik je laatst zag ;)
Je staat er idd goed bij! :thumbs:

btw, wanneer post je eens wat recente pics? ben wel benieuwd!

Laatst bewerkt:
Ik stond ook ff te kijken toen ik je laatst zag ;)
Je staat er idd goed bij! :thumbs:

btw, wanneer post je eens wat recente pics? ben wel benieuwd!

Thanks man! Maar was vooral een dikke jas haha.

Jij bent ook een beest geworden, ik herinner je natuurlijk nog van de middelbare school waar je de helft van nu was:cool:.

Zoooooo gay dit wahahaha

dit is trouwens ook wel handig om te weten:
•Portable device requiring no refrigeration for up to 3 months after you get it

[Link niet meer beschikbaar]

nou kerel gefeliciteerd dan maar he.

Je zal wel crap greens hebben gehad....maar ja jij merkt het verschil,das niet vreemd dan

nou kerel gefeliciteerd dan maar he.

Je zal wel crap greens hebben gehad....maar ja jij merkt het verschil,das niet vreemd dan

ik denk dat het dezelfde greens zijn die het hele forum hier gebruikt;)
dit antwoord komt van meerdere kanten, dus het is niet alleen ik die het ondervind..

jaja allemaal dezelfde greens, tuurlijk

ik denk dat het dezelfde greens zijn die het hele forum hier gebruikt;)
dit antwoord komt van meerdere kanten, dus het is niet alleen ik die het ondervind..

Kerel met alle respect...JIJ denkt dat alles hetzelfde is.....das niet zo.
Zijn zat jongens die de greens op zelfde rang als mini zetten. Je kan op iedere hgh site green/yellow/blue kopen. Allen zullen zeggen dat het Jijn/genshi/genesceince is.......zullen er op 1 hand te tellen zijn die DAADWERKELIJK de goede hebben. Ik heb greens gezien die totaal geen vacuum hadden,niet oplossen etc. Als je de ECHTE hebt,sla je bekant een gat in de bodem van je vail,met de kleinste slinnaald,waarbij je zelfs je zuiger tegenhoud. Vacuum is zo extrem,dat het water er alsnog uitgetrokken wordt

sterk vacuum, komen me bekend voor, echt wel top spul, sides waren niet te doen op 6-8iu p/d , mega dikke handen,voeten,polsen,hoofd,hals en moeee heel de dag door en van die klote krampen dat je onderarm tegen je bovenarm wordt gesmakt, heb ik nog nooit meegemaakt, ook die vervelende slapende handen

Zit nu 3 weken op 8 IU Greens...

Jezus, dat is wel andere koek dan 5 IU; ben erg rond en vol geworden en elke nacht slapen mijn armen, om gek van te worden haha.

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

Ben nu toch wel van mening dat 5 IU de minimale dosis, maar dat het op 8 IU wel erg leuk begint te worden... Eens even kijken hoelang ik dit financieel vol kan houden;).

Terug
Naar boven