Fitness Seller

6 maanden training : 112kg - 87 kg

Ik zou toch even je hoofd verbergen, het is wel DBB hier.

Hoe ben je het gewicht kwijt geraakt?
Nu op 87kg (toch aardig laag gewicht voor je lengte, je bouw is niet opmerkelijk breed ofzo..) heb je erg weinig definitie en vet percentage zou ik alsnog schatten op 20%+.
Heb je een crash dieet gedaan of zo waardoor je spiermassa kwijt bent?

In ieder geval zal ik beginnen met hard liften voor een mooi resultaat, al goed dat je zo ver bent gekomen. m

Nu op 87kg (toch aardig laag gewicht voor je lengte, je bouw is niet opmerkelijk breed ofzo..) heb je erg weinig definitie en vet percentage zou ik alsnog schatten op 20%+.

In ieder geval zal ik beginnen met hard liften voor een mooi resultaat, al goed dat je zo ver bent gekomen. m

Welke spiermassa????

Ik denk dat dat allemaal vet was hoor

• Topic Starter Topic Starter

Ja , echt extreem dieet gevolgd met casual 'fitnes' tot ik wel zag dat er potentieel in mijn lichaam zat om iets te bouwen. Nu ben ik toch al een goede maand bezig met spieropbouw met nog altijd wat concentratie op mijn voeding om af te vallen.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 21:34 ----------

Welke spiermassa????

Ik denk dat dat allemaal vet was hoor
indeed haha , de enige spiermassa die ik had was van al dat vet mee te dragen!

25 kg verliezen vindt ik toch een prestatie op zich! Als ik jou was zou ik nu op onderhoud gaan eten en gaan trainen, om nog een lager vp te krijgen.

good to go son

ziet er gezond(er) uit

Wie is dat vanaf de 6de foto's?

Good job dus :)

Klasse man nu nog een paar kilo vet verbranden en dan wat massa aanzetten?

Zeer goed bezig!!! Meer discipline dan mij!! Doe zo verder. Nu op verstandige wijze stevig gaan liften, voldoende cardio blijven doen en je wordt de nieuwe Ryan Reynolds. En daarna misschien zo buf als wie je maar wil!! Keep it up!

Zeer goed bezig!!! Meer discipline dan mij!! Doe zo verder. Nu op verstandige wijze stevig gaan liften, voldoende cardio blijven doen en je wordt de nieuwe Ryan Reynolds. En daarna misschien zo buf als wie je maar wil!! Keep it up!

Al deze positieve reacties geven me echt een super gevoel , bedankt! Ik wil gewoon mensen die vroeger lelijke opmerkingen gaven tonen dat ik achterafbekeken gewonnen heb . Voor het eerst zonder tshirt lopen zal raar aanvoelen

Wat je bereikt hebt, kunnen niet veel mensen nadoen.
Enorm veel respect man !

Nu goed op de voeding letten en wat krachtraining en je bent een onherkenbaar persoon !

Wat je bereikt hebt, kunnen niet veel mensen nadoen.
Enorm veel respect man !

Nu goed op de voeding letten en wat krachtraining en je bent een onherkenbaar persoon !

Bedankt man . Hoop ooit op zo scherp te kunnen staan als sommigen onder jullie

Top man, respect! Je ziet nog maar weinig doorzettingsvermogen vandaag de dag.

Je hebt mijn respect kerel!

Zie weinig mensen dit nadoen meeste mensen haken af omdat ze zich onzeker voelen in de gym maar zie dat je gewoon bent doorgegaan.

Je weeg 87 kg op 1m90 ik zou als ik jou was. Beginnen met liften met meer herhalingen rond de 12 - 15 en cardio / abs etc erinhouden. Dan kweek je ondertussen ook wat spier en later zou dit allemaal zichtbaar worden. Je zou dan niet meer snel afvallen want door spieropbouw wordt je zelf steeds zwaarder.

Maar krijg je wel een wat mooier resultaat but keep up the good work NICE ! :D

Top man, respect! Je ziet nog maar weinig doorzettingsvermogen vandaag de dag.

Het advies dat ik gekregen heb was: je doet het voor jezelf en alleen jij kan er iets aan doen

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 23:27 ----------

Je hebt mijn respect kerel!

Zie weinig mensen dit nadoen meeste mensen haken af omdat ze zich onzeker voelen in de gym maar zie dat je gewoon bent doorgegaan.

Je weeg 87 kg op 1m90 ik zou als ik jou was. Beginnen met liften met meer herhalingen rond de 12 - 15 en cardio / abs etc erinhouden. Dan kweek je ondertussen ook wat spier en later zou dit allemaal zichtbaar worden. Je zou dan niet meer snel afvallen want door spieropbouw wordt je zelf steeds zwaarder.

Maar krijg je wel een wat mooier resultaat but keep up the good work NICE ! :D

Bedankt !

Terug
Naar boven