ThisIsMadness
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ik weet wat het is iig, ben in het middelbaar ook nog "gepest" geweest omdat ik dik was. Het ziet er al gewoon goed uit trouwens, nu inderdaad je onderhoud zoeken en dan goed gaan liften in combinatie met wat cardio. Komt helemaal goed!Thanks
---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 22:51 ----------
Dankje , heb juist mijn stack supplementen aangekocht om wat te kweken
, mischien tijd om nu op onderhoud te eten om toch wel rond dat gewicht te blijven maar met meer massa?
Zo bedoelde ik het niet , heb me gericht op gewicht te verliezen . Nu wil ik spieren kweken met zoals je zegt goede voeding en schema . Met deze supplementen als boostje kweekt geen spieren door je supplementen maar door n goed trainingschema + voedingschema
Respect man! Je ziet er niet alleen beter uit, maar je voelt je vast ook beter.
eerlijk waar , ik heb eingelijk geen :s ! Ik ben echt slecht in planningen maken en ik heb tamelijk weinig verstand over voedingswaarden enz. Er stond in een sticky dat ik dit best vroeg aan iemand , maar ik ken hier persoonlijk niemand en wil het aangeboden worden. Niemand lastig vallen met mijn probleem..Wat is je voeddingsschema?
MIsschien kunnen ze je hier daar nog verder mee helpen.
bedankt!
succes en welkom op DBBAls je het echt zo graag wilt , begin je vanaf vandaag. Geen snoep , frisdrank , pizza , enz enz meer! Het zal lastig zijn op momenten , maar het komt erop neer dat jij er alleen iets aan kunt doen. Geloof mij ik heb meerdere keren zo hard op mijn tanden moeten bijten bij bv verjaardagsfeestjes waar ze van kippeboutjes tot kaaskroketten hadden !dit inspireert mij ook. ikzelf weeg ook rond de 110 kilo.
ik wil dit zelf ook doen.
respect voor dit!!!