Fitness Seller

6 maanden training : 112kg - 87 kg

Ik denk dat hier spiermassa behouden niet echt primeert zoals sommigen durven uitschijnen. knap afgevallen, keep up the good work!
Later tijd zat voor massa

Knap dat je zoveel bent afgevallen. Het is inderdaad niet gemakkelijk om zoveel kg's te verliezen en niet op te geven.

keep it up man, doe je goed man !
25 kg verliezen is niet niks

1 woord: respect!

Respect kerel! Mooi dat je besloten hebt om er iets aan te doen :). Ik weet wat het is iig, ben in het middelbaar ook nog "gepest" geweest omdat ik dik was. Het ziet er al gewoon goed uit trouwens, nu inderdaad je onderhoud zoeken en dan goed gaan liften in combinatie met wat cardio. Komt helemaal goed!

Sowieso een erg mooie weg afgelegd!

Thanks

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 22:51 ----------

Dankje , heb juist mijn stack supplementen aangekocht om wat te kweken

je kweekt geen spieren door je supplementen maar door n goed trainingschema + voedingschema

IK vind dat je voor alle mensen die ik zo'n metamorfose heb zien maken nog vrij veel spiermassa hebt behouden;), mischien tijd om nu op onderhoud te eten om toch wel rond dat gewicht te blijven maar met meer massa?

BTW well done;)

Top resultaat, gefeliciteerd!

Respect man! Je ziet er niet alleen beter uit, maar je voelt je vast ook beter.

• Topic Starter Topic Starter
je kweekt geen spieren door je supplementen maar door n goed trainingschema + voedingschema
Zo bedoelde ik het niet , heb me gericht op gewicht te verliezen . Nu wil ik spieren kweken met zoals je zegt goede voeding en schema . Met deze supplementen als boost

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 20:06 ----------

Respect man! Je ziet er niet alleen beter uit, maar je voelt je vast ook beter.

Thnx , ik kan nu eindelijk iets doen zonder me te pletter te zweten en ik heb nu tenminste wat zelfvertrouwen opgebouwd . Veel mensen komen vragen hoe ik het gedaan heb en of ik tips heb

Wat is je voeddingsschema?
MIsschien kunnen ze je hier daar nog verder mee helpen.

Wat is je voeddingsschema?
MIsschien kunnen ze je hier daar nog verder mee helpen.
eerlijk waar , ik heb eingelijk geen :s ! Ik ben echt slecht in planningen maken en ik heb tamelijk weinig verstand over voedingswaarden enz. Er stond in een sticky dat ik dit best vroeg aan iemand , maar ik ken hier persoonlijk niemand en wil het aangeboden worden. Niemand lastig vallen met mijn probleem..

Zeer net resultaat, en nu verder knalle!

netjes hoor, mooi resultaat...

maarrruuhh over die voedingsschema's: durf te vragen, veel mensen hier zijn niet te beroerd om je te helpen als je intresse toont. Velen zit hier zelf ook om advies te krijgen en delen graag hun ervaringen met je. toon intresse, denk mee en doe wat met de tips.

Ik hoop voor je dat we hier dan over een paar maanden iemand zien staat die compleet ripped is:cool: succes en welkom op DBB

dit inspireert mij ook. ikzelf weeg ook rond de 110 kilo.
ik wil dit zelf ook doen.

respect voor dit!!!

dit inspireert mij ook. ikzelf weeg ook rond de 110 kilo.
ik wil dit zelf ook doen.

respect voor dit!!!
Als je het echt zo graag wilt , begin je vanaf vandaag. Geen snoep , frisdrank , pizza , enz enz meer! Het zal lastig zijn op momenten , maar het komt erop neer dat jij er alleen iets aan kunt doen. Geloof mij ik heb meerdere keren zo hard op mijn tanden moeten bijten bij bv verjaardagsfeestjes waar ze van kippeboutjes tot kaaskroketten hadden !

super prestatie man.
goed blijven trainen en je voeding goed in het oog houden.
Je komt er wel...

Netjes man!

Obsession is a word lazy use to describe the dedicated!! Respect, goed bezig !!

amen!

Terug
Naar boven