MuscleMeat

6 pack

volante

Novice
Waardering
0
Hoi!

Ik ben Volante en nieuw op dit forum. Ik ben een man van 21 en ik heb een vraagje.

Ik ben best wel tevreden met mn lichaam, niet vreselijk gespierd ofzo, maar ik zou wel graag een six pack willen hebben. Ik zit nogal veel op werk en begin een klein beetje een buikje te krijgen en vind dat dat beter kan.

Heeft iemand advies om zo snel mogelijk een mooie strakke buik te krijgen?

Bedankt!

Volante

Koop de ab king pro 5 min per dag en je krijgt gegarandeerd een six pack.

stoppen met eten en je buik trainen.

Hoi!

Ik ben Volante en nieuw op dit forum. Ik ben een man van 21 en ik heb een vraagje.

Ik ben best wel tevreden met mn lichaam, niet vreselijk gespierd ofzo, maar ik zou wel graag een six pack willen hebben. Ik zit nogal veel op werk en begin een klein beetje een buikje te krijgen en vind dat dat beter kan.

Heeft iemand advies om zo snel mogelijk een mooie strakke buik te krijgen?

Bedankt!

Volante

Beweging en dat elke dag,lopen fietsen zwemmen of sportschool maakt niet uit

Krijgen personen die nieuw zijn zo nog geen standaard-berichtje, waarbij deze vraag al beantwoord wordt?

6 pack krijg je door de search functie te gebruiken.

btw het is illegaal een vraag hier te stellen als je geen tienier meeer bent, ga naar het grote mensen forum jij stouteriK!

gewoon 1 kopen! zou voor amstel gaan, is lekker én goedkoop!

Ja amstel vind iedereen over het algemeen wel lekker...
Of doe je het voor de vrouwen?? Dan zou ik gewoon een fles rosé of witte wijn kopen.

PS: ook lekker : six-pack grolsch!

Koop de ab king pro 5 min per dag en je krijgt gegarandeerd een six pack.

Ik hoop voor je dat je dat niet echt meent:roflol:
Krijgen personen die nieuw zijn zo nog geen standaard-berichtje, waarbij deze vraag al beantwoord wordt?

btw het is illegaal een vraag hier te stellen als je geen tienier meeer bent, ga naar het grote mensen forum jij stouteriK!

gewoon 1 kopen! zou voor amstel gaan, is lekker én goedkoop!

doe eens lief jongens:whip::rolleyes:

Je zou trouwens ook duplo kunnen gaan slikken daar krijg je ook BlOkJuh$ss van!!!
:D

Nee maar ik zal je ff helpen. Je kunt op dit forum zoeken via de zoekoptie en vul daar een 6-pack in. Je krijgt dan genoeg informatie.

Om je toch een beetje op weg te helpen. Als je van je buikje af wilt zul je gezond moeten gaan eten en regelmatig gaan sporten. Door middel van buikspieroefeningen zul je langszaam aan een wasbordje kweken maar dan moet je deze oefeningen wel goed en consequent doen! Dus een aantal keer per week buikspieroefeningen doen. Door middel van buikspieroefeningen verbrand je geen vet. Je krijgt er alleen Bl0KjuHhss van! Dus gezond eten, veel bewegen en buikspieroefeningen en dan kun je een heel eind komen ;)

Maar dit hoeft natuurlijk allemaal niet als je gewoon een ab tronic koopt

Je moet niet luisteren naar die kneusjes die een of andere ab ding gebruiken. Dat is allemaal onzin. Gewoon gezond eten en veel bewegen! :D

extreem cutten, en keihard buik trainen. Meer hoef je niet te doen, het heeft wel veel geduld en discipline nodig

wij hebben een nieuw zalig toestel in de gym.
zo je armen naar je knieen trekken, maar bij dit toestel gaan je benen ook vooruit. Bizar, maar voelen dat je doet niet normaal, nadeel bijna altijd bezet :p

Heb je geen foto van dat ding. Of hoe het heet?

Terug
Naar boven