AndroidHealthClinic

6 week Anavar 70mg ed.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je voor en na foto's?
Wat was je vetpercentage en is het nu?
Start gewicht en huidige gewicht?

Uiteindelijk blij met het resultaat?

Die kleine puisten trekken wel weg normaal gesproken en waarschijnlijk komt het door de nolva.
Voor de rest lees ik dat je er blij mee bent en daar doe je het uiteindelijk voor!! Top:cool:

Vetpercentage ligt rond de 9-10%, Start gewicht was +/- 91 (denk iets hoger), en zit nu op 93.3, vandaag gaat officieel week 3 in dus nolva kan het niet door komen want die slik ik nog niet ;)
Zat de afgelopen 2 week op 60mg en ga nu door op 70 mg

Kracht gaat al aardig omhoog en de pomp doet soms gewoon pijn in mijn schouders en onderarmen.

Fotos heb ik wel maar ik blijf liever anoniem.

Vetpercentage ligt rond de 9-10%, Start gewicht was +/- 91 (denk iets hoger), en zit nu op 93.3, vandaag gaat officieel week 3 in dus nolva kan het niet door komen want die slik ik nog niet ;)

Kracht gaat al aardig omhoog en de pomp doet soms gewoon pijn in mijn schouders en onderarmen.

Lekker he die pomp:p

Haha oke, dacht dat je al klaar was ;) my bad!!

Goed man,
Wil ook dezelfde kuur doen. (eerste x)

Vanochtend 94.1 op de weegschaal!

Goed bezig, eet je ook meer? En wat zijn de plannen na deze kuur?

Je hoofd hoeft toch niet op de foto ;-)

Even een update, Woog vanochtend 94.3, alles gaat nogsteeds erg lekker.
Geen sides tot dusver, ben vandaag week 5 in gegaan en ik verwacht van deze laatste 2 weken het meest.

Weet niet zo goed wat ik moet zetten hier dus als men vragen heeft beantwoord ik die graag!

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

Even een update, Woog vanochtend 94.3, alles gaat nogsteeds erg lekker.
Geen sides tot dusver, ben vandaag week 5 in gegaan en ik verwacht van deze laatste 2 weken het meest.

Weet niet zo goed wat ik moet zetten hier dus als men vragen heeft beantwoord ik die graag!

Kun je geen before en after pics doen waar je jezelf onherkenbaar maakt? Maakt een log een stuk interessanter.

Ben je gedaald in vp ?

Terug
Naar boven