XXL Nutrition

6 weken Epistane Cycle

  • Topic starter Cain69
  • Startdatum
  • Reacties 197
  • Weergaven 47K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Resultaat is duidelijk zichtbaar. Zelf begin ik halverwege september met mijn eerste kuur..word ook epistane. Wellicht dat ik het gemist heb maar wat was nou uiteindelijk je pct en was dit voldoende?
 
Resultaat is duidelijk zichtbaar. Zelf begin ik halverwege september met mijn eerste kuur..word ook epistane. Wellicht dat ik het gemist heb maar wat was nou uiteindelijk je pct en was dit voldoende?

Houd je een logje bij? En heb je al antwoord op je pct vraag?
 
Houd je een logje bij? En heb je al antwoord op je pct vraag?

Nee geen antwoord op de pct vraag..is bij veel epi/havoc logs niet altijd even duidelijk :cool:. Ik ben zelf vandaag begonnen met m'n eerste kuurtje epistane..de eerste 20mg zijn binnen en ik ga er een logje van bijhouden:
epi log
 
Goede progressie, maar in je after lijkt het erop alsof je veel van je gains terug hebt moeten inleveren... jammer.
 
Nou, (* sorry ik kan het echt niet laten :P *)

Maar volgens PaintShop is hij wel gegained :cool:

Voor PaintShop
2hzqucz.jpg


Na PaintShop ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een enkele kuur Corel Paint Shop Pro :D

De enige sides van een Paint Shop Pro kuur is dat je geloofwaardigheid heel snel omlaag gaat.
 
Wow, waar kan je paintshop kopen? En hoeveel moet je per dag gebruiken ;)?
 
Iemand ervaring met haaruitval en epistane ?
 
Iemand met een bepaalde theorie wanneer over de dag ze te spreiden,of snachts bij een weightgainer?
 
2 sochtend`s en 2 savond`s is een goede optie.
 
2 sochtend`s en 2 savond`s is een goede optie.

en stel dat je op 30 mg blijft is het dan goed om 1 bij opstaan, 1 bij slapengaan en 1 snachts samen met weightgainer te nemen? of beter overdag?
 
en stel dat je op 30 mg blijft is het dan goed om 1 bij opstaan, 1 bij slapengaan en 1 snachts samen met weightgainer te nemen? of beter overdag?

Zou het in dat geval gewoon op ochtend middag en avond houden.
 
Ik heb capsules van 20mg ontvangen, dan kan ik zelfs niet deftig opbouwen:( al iemand capsules gesplitst?
 
Ja man ik heb ze hier nu toch wel liggen... Excact zelfde potje met 45 capsules van 20mg...

Nog nooit van gehoord..dacht dat het altijd 90caps van elk 10mg waren.

Anyway doe dan:
week 1: 20mg elke dag
week 2: 20mg elke dag
week 3: 40mg elke dag
week 4: 40mg elke dag
 
Nog nooit van gehoord..dacht dat het altijd 90caps van elk 10mg waren.

Anyway doe dan:
week 1: 20mg elke dag
week 2: 20mg elke dag
week 3: 40mg elke dag
week 4: 40mg elke dag

Jah, ik weet niet welke sul er verantwoordelijk voor is maar op mijn containers staat geschreven: 45 capsules met 20 mg
En als ik daarnet eentje open deed en telde zag ik dus dat het er 90 waren...
:)
 
Jah, ik weet niet welke sul er verantwoordelijk voor is maar op mijn containers staat geschreven: 45 capsules met 20 mg
En als ik daarnet eentje open deed en telde zag ik dus dat het er 90 waren...
:)

Haha wtf...bedoel je niet serveringsize?
 
Er staat serving size :2 capsules/serving per container: 45/Amount per serving 20 mg
ingre: 2,3-Epithio-17a-methyletioallocholan- 17-ol
other ingre: Maltodextrin
Suggested use: take 1-3 caps daily.
Dus volgens die 20mg capsules zouden die mannen ier 20 tot 60 mg elke dag aanraden:D

En dan helemaall vanonder op de witte band van de container staat 90 capsules
Is da bij uw potjes ook wouterG?
3 potjes fake zou wel spijtig zijn :D
 
Jah, ik weet niet welke sul er verantwoordelijk voor is maar op mijn containers staat geschreven: 45 capsules met 20 mg
En als ik daarnet eentje open deed en telde zag ik dus dat het er 90 waren...
:)
De sul ben jij. Serving size, is dus 1 serving of 1 dag, bestaat uit 20mg of 2 capsules. De servingsize van 2 capsules is 20 mg ofwel 10mg elk. In het potje zitten 45 servings a 2 capsules ofwel 90 capsules.
 
Back
Naar boven