XXL Nutrition

trenavar en epistan met cycle sup

Bezoekers in dit topic

raven32

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 mrt 2008
Berichten
258
Waardering
26
Lengte
1m79
Massa
99kg
Vetpercentage
10%
dag sporters.
zoals de title het aan geeft wil dezecombi gaan doen.
het is de eerste keer voor mij met pro.. daarvoor alleen met de bekende inject roids.

waarom ga ik het uitproberen. wil kijken wat het doet met mij.

nou ik ben sinds vorig jaar voor de zomer uit de running ziek geweest longontsteking en daarna virus erop. de longen.
wil me roids bewaren voor het 2021 en Dan lekker weer knallen.
misschien zet ik er naast. nog sustanon heb nog liggen voor 6weekjes is nog houdbaar einde jaar

trenavar en epistan. gewoon de max dosis. 2x verspreid op de dag in nemen
samen met de cycle support ook. 2x per dag
saw apalmetto ook 2x perdag
multi minarelen sup
avonds zma voor tslapen voedingschema. 3000 op onderhoud cleanbulk wil niet aan komen in gewicht FF wat extea fatburnen met de cardio erbij ,
en op goed op kracht komen na de corona ellende in Nederland.

misschien niet zeker de sustanon erin 2x per week .
nakuur gewoon hcg en clomid als de sustanon erbij gaat
anders gewoon clomid

me vraag is. als de. cycle klaar is met de pro
vanaf wanneer is de pct.. is dat gewoon na de laatste innamen en dan de volgende ochtend ..
dat Ie je namelijk niet staan op de sites van de waar je haalt bij de beschrijving

als iemand nog nuttig aanvulling heeft. of ervaring met deze combi graag vertel.

PS moet zeggen alle pro gear zeggen allemaal het zelfde over hun product.. beetje moeilijk door de bomen kijken in het bos

sportieve groet alvast
 
dag sporters.
zoals de title het aan geeft wil dezecombi gaan doen.
het is de eerste keer voor mij met pro.. daarvoor alleen met de bekende inject roids.

waarom ga ik het uitproberen. wil kijken wat het doet met mij.

nou ik ben sinds vorig jaar voor de zomer uit de running ziek geweest longontsteking en daarna virus erop. de longen.
wil me roids bewaren voor het 2021 en Dan lekker weer knallen.
misschien zet ik er naast. nog sustanon heb nog liggen voor 6weekjes is nog houdbaar einde jaar

trenavar en epistan. gewoon de max dosis. 2x verspreid op de dag in nemen
samen met de cycle support ook. 2x per dag
saw apalmetto ook 2x perdag
multi minarelen sup
avonds zma voor tslapen voedingschema. 3000 op onderhoud cleanbulk wil niet aan komen in gewicht FF wat extea fatburnen met de cardio erbij ,
en op goed op kracht komen na de corona ellende in Nederland.

misschien niet zeker de sustanon erin 2x per week .
nakuur gewoon hcg en clomid als de sustanon erbij gaat
anders gewoon clomid

me vraag is. als de. cycle klaar is met de pro
vanaf wanneer is de pct.. is dat gewoon na de laatste innamen en dan de volgende ochtend ..
dat Ie je namelijk niet staan op de sites van de waar je haalt bij de beschrijving

als iemand nog nuttig aanvulling heeft. of ervaring met deze combi graag vertel.

PS moet zeggen alle pro gear zeggen allemaal het zelfde over hun product.. beetje moeilijk door de bomen kijken in het bos

sportieve groet alvast
Ik heb in mijn pro hormonen tijd nooit een nakuur gedaan (epistane, mdrol, hdrol, m1t)
indien je sust erbij zet 2 weken wachten. Anders zou ik het laten (of na 1/2dagen vanwege korte halfwaardetijd) al zal het op een dagje niet steken
 
klopt met de nakuur bij sust. 3e week ivm de langste ester. en in de weekjes er tussen hcg .
ja. valt me op de een wel de ander niet een pct .. denk hangt af van de persoon.1 hersteld zelf heel goed ander niet.

ik denk. oudere leeftijd lijkt me wel verstandig .. aangezien je test aanmaak. naarmate je ouder wordt lager wordt net als je eigen groeihormoon..

top 1a2dagen pct start na pro.h. only.

thnks Crash freaky bodybuilder👊 en je snelle respons
 
Welke doseringen ga je nemen? Ga je een log bijhouden?
 
Welke doseringen ga je nemen? Ga je een log bijhouden?

mijn dosering is.
1e week 1 tabs 35mg epi en 2 tabs 70mg trenavar
2e week 2 tabs 70mg epi 3 tabs 105mg trenavar ochtends en avonds.
3e week 2 tabs 70 mg epi 3 tabs 105 mg trenavar
4e week. 2 tabs 70 mg epi 3 tabs 105 mg trenavar
5e week 1 tab 35 mg epi tot het op is (4dagen meer). 3 tab 105 mg trenavar
6e week 2 tabs70 mg trenavar

dag naar laatste inname start nakuur clomid 2weken
eerste 4 dagen 100mg clomid
dan de tot einde 50 mg. indien nodig trek ik het door

heb besloten geen sustanon bij te doen. omdat ik zeker wil zijn t effect op de prohormoon

Van de cycle support. de aangeschreven dosis wat op de verpakking staat 3tabs 1550 mg a 2 maal daags 8uur minaal tussen zitten.
loopt heel de cycle door met in de pct inbegrepen.

Persoonlijk. in i dosis zit 150 mg niacine in is dat niet en dat 2x op een dag .
is dat niet een beetje teveel vitamine b..
brand tinteld me lichaam in de ochtend als een malle. zweet als een otter van... na. plus/minus 1.5 uur is het ergste weg..

kan men die tab wat verspreid of lagere dosis innemen ?

logje. moet ik nog zien aangezien ik druk heb als zzp en degym normaal open gaan.

ik zal anders. hier wat updaten .. als dat mag van de mod
anders gewoon in de kuurlogs sectie

FF aangepast en de mg/dosering bij gezet
 
Laatst bewerkt:
Ja als je af en toe wat erop zet
 
Back
Naar boven