Sanno
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Benno Baksteen wordt gelijk weer uit de mottenballen gehaald.
Ongetwijfeld, al wordt je niet vrolijk van die man als die op tv is, want je weet dat er dan meestal een vliegramp of iets in die trand gebeurd is.
Grootste buitenlandse ramp met betrokkenheid van Nederlanders na de ramp op Tenerife in 1997. Vrij heftig dus, maar goed dat is een ramp met zoveel doden altijd.

1977
Een paar jaar geleden ben ik ook via Kras naar Zuid Afrika geweest, alleen toen met KLM. M'n vriendin heeft vliegangst, een vliegvakantie kan ik voorlopig nu wel vergeten denk ik.
Vreselijk voor die mensen.
Typfoutje, Tenerife was zo'n beetje de eerste groot ramp die ik me nog kan herinneren.
---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------
En weer eens Astrid Kersenboom bij een ramp, pfff. Begint ze over de prijs van de reis naar Z-Afrika. Ze was ook al zo geweldig vorig jaar bij de aanslag van Karst Tates.

Naar de crash met de Franse Airbus is een groot onderzoek gaande, dat zich eerder al richtte op de sensoren die de snelheid van het toestel doorgeven aan de piloten. De zwarte dozen van de Franse Airbus werden vorige week bij benadering gelokaliseerd op de bodem van de oceaan.
De crash met het toestel van Afriqiyah Airways is het derde ernstige ongeval met een Airbus A330. Het type maakte in 1992 de eerste vlucht. Twee jaar later stortte een exemplaar in Frankrijk neer tijdens een testvlucht, waarbij de zeven bemaningsleden om het leven kwamen.