- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn...Nooit met dat soort maatschappijtjes vliegen dus...
Dat is op zich wel een aardige discussie, of dat die jongen vanzelfsprekend getekend is voor het leven. Hollywood en andere populaire media wil je dat al snel doen geloven. Ook gekeken naar slachtoffers van seksueelmisbruik gaat men er bijna vanzelfsprekend vanuit dat die mensen hun hele leven zijn getekend, rond moeten gaan lopen met allerlei trauma's waarbij professionele begeleiding noodzakelijk is om toekomstig geestelijk lijden te verzachten. Ongetwijfeld is dit voor een aanzienlijk deel waar. Echter blijkt het zo te zijn dan talloze holocaust overlevers, mensen die de vernietigingskampen hebben overleefd en andere gruwelijkheden uit de tweede wereldoorlog een doorsnee leven hebben gehad en niet met grotere innerlijke demonen hebben gekampt dan de doorsnee betrekkelijk veilig opgegroeide persoon. De menselijke psyche is vaak krachtiger dan men verondersteld.
Ben ik de engiste die denkt aan de film Unbreakable met bruce willis bij het lezen dat enkel 1 jongen van 10j uit heel dat vliegtuig zonder enigzins levensbedreigende letsels?
Crazy, 1 overlevende. Doet me denken aan 'Unbreakable'.
Ben ik de engiste die denkt aan de film Unbreakable met bruce willis bij het lezen dat enkel 1 jongen van 10j uit heel dat vliegtuig zonder enigzins levensbedreigende letsels deze klap overleefde?
Thats just sick!
Normaal treed ik niet zo persoonlijk naar buiten, zeker niet op DBB, maar ik ben een van de nabestaanden.
De moeder van mijn dochter zat in dit vliegtuig, we zijn al wel jaren uit elkaar, maar het is erg onwerkelijk. Nog steeds geen officiele bevestiging gehad van BuZa. M'n dochter is bijna 7 en helemaal van de kaart..
R.I.P lieve Joelle

1 overlevende, een Nederlands jongentje. Die nu dus waarschijnlijk geen ouders en/of broertjes/zusjes meer heeft.
Ben ik de engiste die denkt aan de film Unbreakable met bruce willis bij het lezen dat enkel 1 jongen van 10j uit heel dat vliegtuig zonder enigzins levensbedreigende letsels deze klap overleefde?
Thats just sick!
Normaal treed ik niet zo persoonlijk naar buiten, zeker niet op DBB, maar ik ben een van de nabestaanden.
De moeder van mijn dochter zat in dit vliegtuig, we zijn al wel jaren uit elkaar, maar het is erg onwerkelijk. Nog steeds geen officiele bevestiging gehad van BuZa. M'n dochter is bijna 7 en helemaal van de kaart..
R.I.P lieve Joelle

R.I.P lieve Joelle

: