XXL Nutrition

6weken Winny & Dbol tabs Dom of slim?

Hoe kun je nu een mening hebben over iets waar je niets vanaf weet en waar je geen ervaring mee hebt.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 20:09 ----------

Geloof ik niks van. Oxandrolone om van alcoholmisbruik te herstellen. Gekker kan het niet. Waar heb je dat gehaald. Ik heb die ervaring alleszins niet als ex-hepatits patient.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 20:10 ----------

Dianabol is één van de schadelijkste AS voor de lever.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 20:12 ----------

Ik vraag mij dan wel af of je wel dianabol had. En wanneer heb je je lever laten meten. Een paar weken na je kuur? Tijdens je kuur? Groot verschil als je het mij vraagt.

Ken jij mij? Weet je wie ik ben? Oud nors mannetje ben je ook he, zeker te weinig coïtus?
Bij deze nomineer ik je voor de negeerlijst...
Kijk nou je bent 1e geworden ;)

Het enige zinnige wat je in deze hele post te melden hebt is dat Diana een zeer schadelijke oral is. Verder loop je weer iedereen te bashen. :rolleyes:

Je zou ook kunnen kijken naar anavar, pm me maar even voor het merk als dat mag overgens.
Ik maak momenteel lekkere gains op anavar. Zit nu in week 4 en met 3kg gegroeit en er is ook wat vet van af gegaan
tijdens onder onderhoud, echter zal er ook wat extra vocht in de spieren zitten nu. Echte anavar staat bekend om vaste gains al is het maar 1 of 2 kg wat ik over ga houden,
Verder doet het vrij weinig met mijn libido die is goed, en mijn ballen zijn ook nog op op normale grote gebleven en ik ga nog
4weken door.

Ken jij mij? Weet je wie ik ben? Oud nors mannetje ben je ook he, zeker te weinig coïtus?
Bij deze nomineer ik je voor de negeerlijst...
Kijk nou je bent 1e geworden ;)

Het enige zinnige wat je in deze hele post te melden hebt is dat Diana een zeer schadelijke oral is. Verder loop je weer iedereen te bashen. :rolleyes:

Ik weet wel degelijk wie je bent. Ik heb je log verleden jaar gevolgd. Ik weet ook dat dit je eerste en enigste kuur was en ik weet ook dat je na je kuur gestopt bent met trainen omdat je geen karakter en doorzettingsvermogen hebt. En dan ga jii hier raad geven. Zeg maar niet dat ik een oud, nors mannetje bent want ik zie er wel degelijk beter uit dan jij.

heb ook een kuurtje dbol gedaan van 8 weken
moest toevallig bloed prikken en de desbetreffende arts wist me te vertellen dat ik afwijkingen had in mijn lever en nieren
dus zo goed is het niet voor je
en zo bijzonder vind ik de resultaten niet,winny vind ik persoonlijk beter maar je bloed word megadun
waardoor je makkelijker bloedingen kan krijgen
vorig jaar omstreeks deze tijd was ik met een kuur winny bezig ,en kreeg ik een scooter ongeluk
had een interne bloeding in mijn been waardoor ik haast mijn onderbeen kwijt was
en een bloeding in mijn hoofd waardoor ik nu nog problemen ondervind

Hoe kun je nu een mening hebben over iets waar je niets vanaf weet en waar je geen ervaring mee hebt.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 20:09 ----------

Geloof ik niks van. Oxandrolone om van alcoholmisbruik te herstellen. Gekker kan het niet. Waar heb je dat gehaald. Ik heb die ervaring alleszins niet als ex-hepatits patient.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 20:10 ----------

Dianabol is één van de schadelijkste AS voor de lever.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 20:12 ----------

Ik vraag mij dan wel af of je wel dianabol had. En wanneer heb je je lever laten meten. Een paar weken na je kuur? Tijdens je kuur? Groot verschil als je het mij vraagt.

Was tijdens gebruik van dianabol, heb hier zelfs de uitslag gepost.
En geloof me, ik had zeker dianabol :)

Lijkt mij geen probleem aangezien je beide doseringen laag houdt.
Ik heb alleen geen idee of het een goede synergie heeft en vindt dat je jezelf wat tekort doet als je er niet een inject naast zet.

ik heb ook nog een vraag...

kan dit wel?
week 1-3 dianabol 50mg pd
week 3-6 winstrol 50mg pd

Lijkt mij geen probleem aangezien je beide doseringen laag houdt.
Ik heb alleen geen idee of het een goede synergie heeft en vindt dat je jezelf wat tekort doet als je er niet een inject naast zet.

+1 en als je dan vergelijkt

30mg dbol + 30mg winny vs 40mg winny + 250 (of 500) dan geeft die 2e kuur zoveel meer denk ik.

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 21:13 ----------

Dat men hier nog steeds uit gaat dat 17AA zo slecht is zucht.
Ik vreet ze het hele jaar zo wat door en de lever waarden zitten nog binnen de gezonde norm dus het zal
wel per persoon verschillen of juist heel erg meevalllen daar bij drink ik ook nog wel eens, steeds mee ronderzoek laat zien dat het allemaal wel mee valt voor de lever. Zelfs hepatitis patenten krijgen oxandrolone om van alcoholmisbruik te herstellen.

Mensen die maar beweren zonder bronnen zijn zo, zucht!!!

Gelieve een onderbouwing van
- dat er research is die 17aa risico's van de lever nuanceren vergeleken met wat men eerst dacht
- hepatitus patienten aan de anavar. Die bron wil ik heel graag zien !
- als ik me het herinner heb je nog nooit bloedwerk op dbb gezet en nu heb je cijfers die laten zien dat een heel jaar orals eten reuze meevalt. Kom dan op met wat bloedwerk.....

Laatst bewerkt:
Wat is je goal? Als je alleen oral wilt.

Droge massa kuur en sterk? Ga dan alleen win nemen. En nakuur doen in combo met clean bulk.
high protien low carbs verdeeld in 6tot 8maaltydjes tydens nakuur kre alkalyn zma en bcaas .

Wil je alleen bulken en sterk, maakt de vet % niet ga vreten als god in 6 a 8maaltyden.
Nakuur en tydens het zelfde als hierboven.

Maar in combo zou ik niet doen,voor het zelfde is jou lever wel gevoelig. Niet ieder mens is het zelfde.
Ik zou in iedergeval gn risico nemen.

Maar zie die vraag steeds vaker komen. Maat of ze het gedaan hebben is 2.
Zoek ff op dit forum en vraag die vraag aan hun die die vraag ook gesteld hebben....

Bij deze wijze woorden sluit ik me aan!

Prik toch gewoon 10 weekjes test-e @ 250mg ...

na de zomer wil ik gaan prikken voor t eerst 1-10 500 test-e en 1-6 dianabol.

alleen wil ik voor de zomer nog een oral kuur maar weet niet of je ze kan combineren vandaar mn vraag..

waarom per sé een oral kuur?

omdat het veel makkelijker is.

heb nog nooit geprikt dus zou niet weten hoe ik het zelf moet doen en weet ook niet echt wie het voor me kan doen.

Na het zomer ga ik me daar in verdiepen.

Maar heb jij een antwoord op mn vraag?

omdat het veel makkelijker is.

heb nog nooit geprikt dus zou niet weten hoe ik het zelf moet doen en weet ook niet echt wie het voor me kan doen.

Na het zomer ga ik me daar in verdiepen.

Maar heb jij een antwoord op mn vraag?

Verdiep je daar nu maar al in ;)

Ja je kan ze combineren, maar het is geen goeie combinatie naar mijn mening.

ga gewoon voor 1ml test e voor 8 weekjes zou ik zo zeggen

1-10 test-e 500 mg
1-6 dianabol 50 mg
12-15 nolvadex 20 mg

nu twijfel ik tussen dbol en winstrol omdat de zomer aan komt en ik op vakantie ga wil ik wat droger zijn.. dan is winstrol beter toch?

Terug
Naar boven