Fitness Seller

7 dagen in de natuur

Desoto

Novice
Waardering
0
Yo guys...

Ik lees al een behoorlijke tijd mee op dit forum, vooral de onderdelen "voeding" en "training + oefeningen"
Ook lees ik de sticky`s dus mocht je dat willen antwoorden, --> is niet nodig ;)

Situatie --> komende vrijdag ga ik met een stel vrienden 7 dagen naar Schotland. We komen daar om te hyken (24/7 in de natuur) Gezien de route die we gaan afleggen zullen we alleen op de eerste dag een dorpje tegenkomen, verder niet meer. Ik train nu zo`n twee jaar (voornaamste doel = `t gainen van massa) en de combinatie "flink trainen en goed eten" werpt zijn vruchten af... :)

Mijn vraag is de volgende --> hebben jullie tips voor mij wat ik aan eten (niet te zwaar / omvangrijk) mee kan nemen naar Schotland.
Als voorbeeld zat ikzelf te denken aan cashewnoten voor tussendoor, en wat ik zeker niet meeneem is eten in blik.

Tips?

Als je al twee jaar traint weet je vast ook dat de impact van een week leven als Jan Modaal niet heel veel invloed heeft op je fysiek ;)

Indien je eten voor een week mee wilt nemen, omdat je verwacht het tussendoor niet te kunnen krijgen zou ik wat rijst, pasta, tonijn, noten meenemen als basis.

Wat C-rantsoenen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Als je al twee jaar traint weet je vast ook dat de impact van een week leven als Jan Modaal niet heel veel invloed heeft op je fysiek ;)

Indien je eten voor een week mee wilt nemen, omdat je verwacht het tussendoor niet te kunnen krijgen zou ik wat rijst, pasta, tonijn, noten meenemen als basis.

Thanks en je hebt (gedeeltelijk) gelijk, alleen denk ik dat Jan Modaal net iets meer eet dan ik kan meenemen aan voedsel voor 6 / 7 dagen... maar goed... Noten gaan zeker mee en verder kijk ik inderdaad eens voor wat rijst en tonijn...

Thanks en je hebt (gedeeltelijk) gelijk, alleen denk ik dat Jan Modaal net iets meer eet dan ik kan meenemen aan voedsel voor 6 / 7 dagen... maar goed... Noten gaan zeker mee en verder kijk ik inderdaad eens voor wat rijst en tonijn...

Tonijn zit toch in blik, of wil je verse tonijn 7 dagen lang bewaren ?

Beetje laat, morgen vertrek je immers al maar misschien heb je er wat aan.

Hoe erg je ook bezuinigt op gewicht, je zult zien dat je toch een mega zware rugzak op je rug krijgt te hangen. Toch wat tips:
- neem een waterfilter mee (hoef je geen water te sjouwen, water genoeg immers in schotland)
- maak zelf je ontbijtmengsel: havermout/brinte + whey + gehakte noten + muesli + melkpoeder. Verdeel over zakjes, heb je tenminste een goed ontbijt die week
- blik moet je zeker niet meenemen (veel te zwaar), maar kijk of je wat gedroogde zooi kunt kopen zoals noodlesoup en van die bekers met pasta waar je alleen water bij hoeft te gooien (overgooien in zakjes, anders neemt het teveel ruimte in beslag).
- neem een voorraadje langzaam opneembare whey mee, met bovenstaand 'voer' heb je de kh wel in orde, maar mis je de eiwitten (behalve in 't ontbijt)
- voor tussendoor noten en repen

en toch maar proberen om af en toe een dorpje aan te doen. Je hebt zo 40 kg in je rugzak en da's niet leuk.

enne, neem stokken mee (beter voor je knieen)

have fun (en pas op overstromingen)

Je zal toch af en toe wel een pub tegen komen?
Daar kan je ook eten hoor
En daar hebben ze nog bier ook, dat hoort er toch bij op vakantie

amuseer je!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

neem paar meso-types mee, zit genoeg beef aan dan

Een dikke vette wheightgainer en een shakebeker natuurlijk.
Bvb lean gainer: 115 gram poeder en het geeft 430kcals, wat wil je nog meer.. Zo krijg je wel wat poeder (kcals) in je rugzak. :)

Terug
Naar boven