AndroidHealthClinic

7 kg op 60 mg winny only

supervos

Advanced Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Goedenmiddag grootheden ;)

zat me gisteren even te verbazen over een maat van me. Die heeft op een winny only 6,8 kg gepakt. van 98 naar 104,8 vond dit wel een bizarre groei op winny only,

zijn huidige stats 104,8 kg 13%

Hebben jullie vaker dergelijke gains gezien?

gr

dat is inderdaad veel, wat was zijn bf ervoor?

Eerste kuurtje van mij was ook winny only. Ook 6kg mee gepakt toendertijd op een BF van 9% ofzo

hangt er ook wat vanaf natuurlijk ...

als je pas echt goed gaat eten als je begint met winny; ja dan is het dubbelop natuurlijk

Eerstw kuurtje,? plus optimaliseren van voeding, plus miss een lichte stijging bf en onbewust wat vocht?

Vriend van mij heeft tijdens cut ook nog 2kg gepakt met winny,maar zie of hoor het niet vaak

in een winny only kuur van 6 weken neem ik aan?

Het leuke is, dat sommige mensen tijdens een kuur wel serieus gaan trainen en eten.
dus dan kun je wel aankomen, wat zal het geweest zijn zonder de winny denk ik dan.

Zat eigenlijk met precies dezelfde vraag. Twee maatjes van mij hebben ook een winny only kuur voor 6 weken gepakt. Trainen 2,5 jaar en echte genetic freaks. De één is van 93 op 7% naar 99 op 8% gegaan, en de ander van 96 op 9% naar 102 op 11%. Verbaasde mij echt enorm, had nooit gedacht dat je daar zoveel op kan gainen.

Dan hebben ze hun natuurlijk potentieel wellicht nog niet gehaald, dan kan het imo.

winny is goeie shizzle...

Underrate AAS imo, geen nakuur nodig, ideale massaspaarder tijdens een cut en een van de beste esthetische roids ook.

geen nakuur? waar baseer je dat op dan........je axis heeft gewoon een flat line gehad hooooor

geen nakuur? waar baseer je dat op dan........je axis heeft gewoon een flat line gehad hooooor
de meningen zijn daarover verdeeld. heb je je bloed ooit laten nemen drie weken na een winnykuur. ik niet maar een maat van mij wel en hij had gewoon normale waardes. ik doe ook geen nakuur na een winny en alles verloopt gewoon naar wens. waarom dan nakuren. als jij dat wil, mij goed.

Dit zou dus dan met anavar ook moeten lukken i.p.v. winny?
Als hij dianabol had genomen was zijn netto winst dan waarschijnlijkers groter geweest dan met Winny?!

Bruto-winst mss ja maar netto..

Ik denk toch dat de meningen hierover verschillen. Dianabol heeft in het algemeen toch een betere naam qua massa opbouwer dan winstrol. dat je meer vocht vasthoud met dianabol oke. maar ik geloof niet dat de netto winst bij Dianabol minder is dan bij Winstrol. Als dit zo zou zijn dan zou niemand meer in de wereld dianabol gebruiken maar winstrol aangezien dianabol meer risico's heeft dan winstrol.
Waarom wordt er dan zoveel diana gebruikt? wat is dan de toegevoegde waarde van dianabol?

Of misschien zie ik het verkeerd?

Terug
Naar boven