XXL Nutrition

7 maanden krachttraining

Emilionaire

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m75
Massa
83kg
eerste 2 maanden wist ik eigenlijk niet goed hoe ik moest trainen, en deed ik het eigenlijk nog niet zo serieus. nuja, jammer dat ik nooit 'voor' pics heb getrokken. :) sorry voor de mindere kwaliteit, maar men gsm heeft het net begeven, en nu vond ik hier een progje waarmee ik foto's kan trekken via webcam, en heb ik het maar zo gedaan.
ik ben 16, 1.73 groot, weeg +- 82 kilo en heb een armomtrek van 36.5 cm
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Netjes jonge zeker voor 16jaar,

• Topic Starter Topic Starter
geen reactie meer?

tis nog te vroeg om te zeggen of er wat achterloopt daar moet je iets langer voor getraind hebben. Je bent prima bezig zo te zien als je wat onzeker over je borst bent gewoon goed op je uitvoering letten, niet te zwaar pakken wat 90 % van de beginners doet en volledige reps maken (stang tegen borst aan zonder bouncen), maar volgens mij valt het verschil erg mee hoor.

tis nog te vroeg om te zeggen of er wat achterloopt daar moet je iets langer voor getraind hebben. Je bent prima bezig zo te zien als je wat onzeker over je borst bent gewoon goed op je uitvoering letten, niet te zwaar pakken wat 90 % van de beginners doet en volledige reps maken (stang tegen borst aan zonder bouncen), maar volgens mij valt het verschil erg mee hoor.
ok. bedankt

Ziet er goed uit, zeker voor 16 jaar;
Vooral blijven doorgaan eh nu ;)

mag je zeker trots op zijn.

mooi voor 16!!

good luck!

Netjes en ga zo door.

In eerste instantie dacht ik, voor 7 maanden valt dat wel mee. Maar toen ik zag dat je pas 16 bent, moet ik toch zeggen erg nice! Go zo door;)

Ziet echt goed uit voor je leeftijd man zeker je armen
toen ik zo oud als jou was had net haar op m'n snikkel

thx. mss een domme vraag maar.. wat voor lichaamstype heb ik? geen ectomorph waarschijnlijk, maar meso of endomorf? of hoe j dat ook schrijft :d

bik jij ook volgens een voedingsschema? Vind het best goed na 7 maanden trainen

Endomorph - Gains muscle easily ... but often finds it difficult to cut the fat

Ectomorph - Real hardgainer ... usually thin, finds it difficult to put on muscle mass and fat

Mesomorph - Luckiest of em all - Puts on muscle easily, puts on fat easier then a ectomporph .. can easily maintain a muscular physique easily

Endo ben je zeker niet, meso heel misschien maar ik denk eerder ecto. Maar don't worry, meesten zijn ecto.

Endomorph - Gains muscle easily ... but often finds it difficult to cut the fat

Ectomorph - Real hardgainer ... usually thin, finds it difficult to put on muscle mass and fat

Mesomorph - Luckiest of em all - Puts on muscle easily, puts on fat easier then a ectomporph .. can easily maintain a muscular physique easily

Endo ben je zeker niet, meso heel misschien maar ik denk eerder ecto. Maar don't worry, meesten zijn ecto.
maareh^^ als ik ecto's bekijk op dit forum, zijn die meestal heel wat dunner dan ik? :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Je lichaamstype zegt ook geen ****, gewoon vreten en trainen en je zult groeien!;)

Terug
Naar boven