AndroidHealthClinic

7 maanden krachttraining

• Topic Starter Topic Starter
bik jij ook volgens een voedingsschema? Vind het best goed na 7 maanden trainen
ik zorg gewoon dat ik veel eet. en geen al te vette dingen, geen fastfood enzo. ik gebruik nu en dan creatine ( als een pot op is spaar ik nog een maand voor een nieuwe:rolleyes:), voor de rest schelletjes kippeborstfilet, tonijn uit blik, en soms kook ik wat pasta en eieren eet ik ook wel veel. maar ik heb niet echt een regelmaat.

Waarom ligt er een jongen op je, en waarom lig je op die andere foto halfnaakt tegen die jongen aan?

lol +1 :D

Begin met je benen te trainen, je ziet er belachelijk uit in het hotel.

Voor de rest wel goede progressie, ben je net 16 of bijna 17?

eind juli verjaar ik

16 jaar, niks mis mee. Wat deed je in het hotel?

Wel benen trainen joh :-)

Benen trainen man, anders ga je daar heel veel spijt van krijgen in de toekomst.

Ik snap niet wat er mis mee is, of er uberhaut moeilijk aan is om in een hele week, die meer dan 150 uren heeft, een half uurtje flink je benen kapot te maken? Squat, leg press, en een romeense deadlift. klaar is kees.

Je hebt hetzelfde lichaam als ik op dit moment.Grappig om te zien.

Ziet er nestjes uit!
zeker voor iemand van 16.

grt

Benen trainen man, anders ga je daar heel veel spijt van krijgen in de toekomst.

Ik snap niet wat er mis mee is, of er uberhaut moeilijk aan is om in een hele week, die meer dan 150 uren heeft, een half uurtje flink je benen kapot te maken? Squat, leg press, en een romeense deadlift. klaar is kees.

Mee eens, anders trek je dat niet makkelijk meer bij.

Terug
Naar boven