AndroidHealthClinic

7 maanden niet getraind

Longbow91

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
yo, heb 7 maanden niet kunnen trainen vanwege omstandigheden, weet wel prima trainingsschema's, voedingsschema's enzo op te stellen, maar niet echt wat de beste manier is om weer te beginnen? Volgens mij is beginnen met gewichten die ik aardig makkelijk aan kan het beste en elke training net iets zwaarder gaan relatief, verder wil ik gewoon fullbody gaan beginnen ook. Weeg nog 85-86 kg, 1.87, 21 jaar oud, ongeveer 15-18% vet schat ik.

En je vraag? Of wou je dit gewoon mededelen?

zijn vraag staat er gewoon in.

Maar longbow, ik zou gewoon rustig beginnen, pak niet te zwaar na 7 maanden zijn je spieren het niet echt meer gewend.

Pak het 2 weken lekker licht met vaak repetities en ga dan zwaarder. Zorg dat je de techniek weer goed oppakt en ga vanuit daar verder.

Techniek > gewicht

Beste manier is gewoon een goed voedings/trainings schema op te stellen en gewoon te gaan knallen?

Inderdaad wel wat Tigerz zegt rustig beginnen dus niet gelijk t gewicht van toen omhoog willen krijgen en ff zorgen dat je de techniek weer goed hebt..

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht ik zet gewoon zoveel mogelijk info neer zodat het het duidelijkste is. Heb in het verleden geloof ik wel eens gelezen of gehoord dat je het beste gewoon vrij licht kan beginnen zodat je uiteindelijk weer op oude niveau terug bent. Dus meteen volle bak gaan uiteindelijk alleen maar averechts werkt.

Dacht misschien weet iemand wel een goed artikel over dit onderwerp.

Terug
Naar boven