Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb ook helemla geen vet hoeven te verbranden man warm worden en de beuk erin.
Ik moet wel zeggen dat ik nu het idee heb dat ik stil sta dus ik ga me schema omgooien.
ja sorry kan er niets aan doen. En ik hoop dat me dure weegschaal niet liegt in ieder geval haha. Ik doel op 70 kg te halen in komende maanden dus het is eten eten eten eten en trainuh trainuh trainuh al heb ik momenteel last van een knie (ooit gebroken geweest) lijkt wel of ik die nu begin te voelen dus ik light up me weights met sommige oefeningen
Ik dacht even een update.. Na mijn progressie heb ik 3 gebroken knokkels gehad en een gescheurde knie schijf. Ik kon daarom ook niet trainen. Ik ben teruggezakt naar de 60 kilo en kan ookniet zo veel eten meer. Sinds vorige week ben ik weer rustig begonnen op een nieuwe sportschool. Ben nu lekker schema aan het maken en dan hoop ik dat ik weer progressie kan booken komende maanden. Wil eind dit jaar toch wel naar de 70 kilo minimaal... Maar goed als ik weer train ga ik uiteraard meer honger krijgen.....
Hey hey het heeft weer even geduurd maar met pijn en moeituh de 63,5 kilo weer kunnen halen.. Op alleen voeding dus ga nu effe aan de gainer uhhhh mammoth om is te proberen....