XXL Nutrition

83-jarige rijd 257 km/u

Willy7

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
MSN Nieuws Opmerkelijk

ROME - Een 83-jarige man uit Padua reed met zijn Porsche 257 kilometer per uur op de snelweg bij het Noord-Italiaanse Vicenza. Een flitsapparaat vereeuwigde de snelheid, waarop de politie verhaal ging halen bij de man.

De bestuurder reed naar eigen zeggen te snel omdat door een medisch ongemak weinig gevoel heeft in zijn rechterbeen waarmee hij gas geeft. De politie bekeurde de snelle bejaarde met een boete van 357 euro.

Op de Italiaanse snelwegen geldt een maximumsnelheid van 130 kilometer per uur. Op sommige trajecten is 150 kilometer per uur toegestaan

Die boete :eek:
Focking laag man, in nederland hadden ze je auto, rijbewijs en ballen al in beslag genomen....

medisch ongemak? Simpel dan, weg rijbewijs...

Duidelijk een aanhanger van Mussolini geweest, gas geven was daar ook de boodschap:rolleyes:

mooi excuus dat dan weer wel

oud snel baasje. :D

Shit die boete! zo'n boete krijg je hier al bij 150km/u

bij mijn weten mag je in italie zelfs geen 150. Tis meestal 110, soms 130.
Wat niet wegneemt dat ik er al 150 heb gereden, die boetes sturen ze toch niet op :D

was ie aandeelhouder bij Lambourgini?:D

Die boete heb je hier al hangen als je een scooter opfockt en te hard rijd :roflol:.

Dat excuus nemen ze dan zomaar aan? Ofwel ben je in staat om te rijden of wel niet. En als je dit soort gezondheidsproblemen hebt moet je gewoon je rijbewijs kwijtraken. Maar ik wed dat het gewoon een leugentje was, idd zou je hier iets meer boete betalen.

Iets meer? Ik denk dat je je rijbewijs kwijt bent.

Ja door dat medische ongemak kan je natuurlijk ook niet op je teller zien dat je IETS te hard gaat :D

wie weet heeft die goede man heel zijn leven voor zo n auto gewerkt, en die wilde die uiteraard ook testen. Geef m eens ongelijk.

Rappe ouwe knar.

Terug
Naar boven