AndroidHealthClinic

Straatrace is vrijheid

gezien mijn oom gestorven is door een dronken persoon die ook zijn rechten en plichten niet wist onder het mom "vrijheid"...

989.gif

die leeft alleen op de wereld...

110 120 130 geen enkel probleeeeeeem

Straatraces zijn dan ook een bewuste keus van de Dordtenaar. 'Ik aanvaard de risico's en klaag niet over boetes

Jammer dat mede weggebruikers geen keuze hebben om de risico's te aanvaarden dat er zo'n piloot over de baan rijdt.

Joris =

?

Tja, wel eerlijk in ieder geval.
Maar moet hij lekker zelf weten allemaal zolang hij mij er niet mee lastig valt.
Ik rij ook steevast veel en veel te hard met de auto, douw iedereen van de linkerbaan af door er zo hard mogelijk op in te rijden. Krijg elke dag wel een middelvinger of een aarzelaar als hij ziet dat ik geen kleine ecto ben. Ik lach of fluit altijd vriendelijk :engel:

Prachtig hé, hoe goed dit werkt. :D

nooit gebeurd bij jullie dat iemand zijn handrem even aantrok je er bijna boven opzat en je de schrik van je leven kreeg?

nooit gebeurd bij jullie dat iemand zijn handrem even aantrok je er bijna boven opzat en je de schrik van je leven kreeg?
Dat is pas aso, ik zou in ieder geval gek worden als iemand dat bij mij deed.
Dan heb ik liever een bumperklever achterop dan een debiel die ineens zijn handrem aantrekt om jou een lesje te leren..

Terug
Naar boven