- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een afgestudeerde jurist genaamd Joris uit Dordrecht met een Suzuki GSX R 1000. Mijn oma kan die gast nu zelfs vinden..

tali heeft gelijk de suicide hotline gebeld .Straatraces zijn dan ook een bewuste keus van de Dordtenaar. 'Ik aanvaard de risico's en klaag niet over boetes
Tja, wel eerlijk in ieder geval.
Maar moet hij lekker zelf weten allemaal zolang hij mij er niet mee lastig valt.
Ik rij ook steevast veel en veel te hard met de auto, douw iedereen van de linkerbaan af door er zo hard mogelijk op in te rijden. Krijg elke dag wel een middelvinger of een aarzelaar als hij ziet dat ik geen kleine ecto ben. Ik lach of fluit altijd vriendelijk![]()

Dat is pas aso, ik zou in ieder geval gek worden als iemand dat bij mij deed.nooit gebeurd bij jullie dat iemand zijn handrem even aantrok je er bijna boven opzat en je de schrik van je leven kreeg?
Hoewel hij doelbewust de gevaren opzoekt, is hij zeker niet dom. Hij rondde zijn universitaire studie rechten moeiteloos af en heeft inmiddels een goed betaalde baan als jurist.