XXL Nutrition

9 maanden trainen en even voorstellen

Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
86kg
Hallo,

Eerst even voorstellen.
Mijn naam is Martien en ik ben 58 jaar en heb mij een paar dagen geleden hier aangemeld.
Nu zal ik een heel lang verhaal even flink in gaan korten want daar zit niemand op te wachten.
In september 2014 kwam ik terug van vakantie en bij thuiskomst schrok ik enorm van de foto's die ik zag waar ik zelf op stond.(zie foto) Ik wist dat ik veel te zwaar was en had er al een tijdje flink last van. Op 29 juni 2015 besluit ik om er nu echt wat aan te gaan doen. Ik gooi mijn hele levens/eet stijl om en schrijf me in bij de sportschool. Het resultaat tot nu toe, daar ben ik eigenlijk best een beetje trots op, (zie foto) maar ik ben er nog lang niet. Ik weet zeker dat ik op dit forum veel goede informatie kan vinden om verder te komen.
In 2015 woog ik bijna 97 kilo en nu 85-86 kg (het schommelt)
Nu heb ik vandaag een Abb roller gekocht om de buikspieren nog verder te ontwikkelen want ik ben nog lang niet tevreden.Ik doe best veel buikoefeningen maar ik merk dat de onderste buikspieren niet veel kunnen hebben.
Na een paar keer rollen doet het echt pijn. (ik doe rustig aan hoor.) Mijn vraag is meteen hoe je deze roller moet gebruiken. Ik weet wel hoe ik het moet doen, maar ik vroeg mij af of je hier ook setjes van 8 mee moet maken of in een keer net zolang tot je niet meer kan en dat een paar keer?

06a.jpg

Sam_1106.jpg

Je mag zeker trots zijn op je progressie!

Ab roller gewoon rustig opbouwen, begin met setjes van 3 of wat er gaat en bouw het rustig op per week

Zeker goed bezig Martien
Wereld van verschil man.
Succes met trainen

Zo ! Goed bezig man.

• Like
Waarderingen: Inb4
Heel verschil. Goed bezig.
Wil je echt buikspieren zien. Zal jouw vetpercentage nog wat lager moeten, vergis je hier niet in.
Maar hoe is de conditie nu? Stuk fitter zeker?

Netjes man. Mijn buikspieren kwamen opeens tevoorschijn toen ik van brood afbleef en rijst en pasta zo goed als vermeed.

Terug
Naar boven