AndroidHealthClinic

93kg, 1.80m

when it's to good too be true it's to good to be true.

Ik loop al een tijdje mee hier en eens in de zoveel tijd zie je er weer een paar langskomen. Eenzelfde foto met een bordje i love dbb erop en ik neem alles terug

true

when it's to good too be true it's to good to be true.

Ik loop al een tijdje mee hier en eens in de zoveel tijd zie je er weer een paar langskomen. Eenzelfde foto met een bordje i love dbb erop en ik neem alles terug

Mooie fysiek. Maar of dit resultaat (17kg bij die droogte) in die tijdspanne behaald is, lijkt me ook twijfelachtig.
De achterdocht komt er gedeeltelijk ook omdat er om de zoveel tijd weer iemand zich registreert en meteen foto's plaatst van vorderingen die te mooi zijn om waar te zijn en voor de rest niets meer bijdraagt aan het forum.

De gevraagde foto moet je er voor mij niet opzetten. Er zullen dan nog steeds mensen zijn die je toch niet geloven.

• Topic Starter Topic Starter
Mooie fysiek. Maar of dit resultaat (17kg bij die droogte) in die tijdspanne behaald is, lijkt me ook twijfelachtig.
De achterdocht komt er gedeeltelijk ook omdat er om de zoveel tijd weer iemand zich registreert en meteen foto's plaatst van vorderingen die te mooi zijn om waar te zijn en voor de rest niets meer bijdraagt aan het forum.

De gevraagde foto moet je er voor mij niet opzetten. Er zullen dan nog steeds mensen zijn die je toch niet geloven.

zal de gevraagde foto er wel eens opzetten, maar dan met op het papiertje: too good to be true, zonder die schrijffouten dus ;)

en zonder iets bij te dragen aan het forum... ik ben eerder iemand die liever in de fitness dingen presteert, dan op het internet een grote mond op te zetten, te doen alsof ik alles weet, en uiteindelijk maar 50kg te kunnen benchen, 65kg te wegen ... (zoals veel van die internethelden die je vaak op fora als deze tegenkomt :) )

zal de gevraagde foto er wel eens opzetten, maar dan met op het papiertje: Too good to be true, zonder die schrijffouten dus ;)

en zonder iets bij te dragen aan het forum... Ik ben eerder iemand die liever in de fitness dingen presteert, dan op het internet een grote mond op te zetten, te doen alsof ik alles weet, en uiteindelijk maar 50kg te kunnen benchen, 65kg te wegen ... (zoals veel van die internethelden die je vaak op fora als deze tegenkomt :) )

+1

voila bur, hier mijn foto.

bur.jpg

EN de beentjes uiteraard ;)

gespierder worden hoeft niet meer voor mij, doel is dus enkel nog zo droog mogelijk staan.

leg.jpg

burleg.jpg

Laatst bewerkt:
Hehe, zeer nice. Dat voedingsschema, heb je altijd op die manier gegeten of is dit gewoon omdat je nu niet meer bij wil komen?

Ik vind het netjes maakt me geen **** uit hoe je het behaald hebt!
En droog zat toch? anders lever je massa in wss.

Hehe, zeer nice. Dat voedingsschema, heb je altijd op die manier gegeten of is dit gewoon omdat je nu niet meer bij wil komen?

heb altijd wel meer koolhydraten gegeten, zo goed als geen cafeine, ... maar ben nu al een maand of twee aan het eten zoals ik hier eens gepost had.

Laatst bewerkt:
Mmm doe ik anders wel en ook met een zogenaamt crap voeding schema wat afgesteld is door sibil een vrouwelijke voedings adviseur in bb van BR
Hooguit 3000 cals onderhoud 2500cals. Zie stats maar kuur wel af en toe.
Ik train zelf allespeirgroepen 2 kerr per week 1 keer zwaar en 1 keer wat lichter en hogere reps.

Maandag borst zwaar schouders licht triceps kuiten en buik
Dinsdag rug zwaar benen licht en bicesp
Donderdag schouders zwaar borst licht triceps buik en kuiten
Vrijdag benen zwaar rug licht en biceps

Voor de lichaamsdelen 3 a 4 oefeningen voor d rest max 2 oefeningen.
Meestal 3 setjes en als ik een keer watheftiger wil trainen 4 werksetjes altijd 1 gewicht aanhouden.

Je kunt het of kunt het niet.

Nog altijd geen foto's gezien van jouw... Als je er eens post dan kunnen we je misschien eens serieus gaan nemen ook.

Ok, verklaart veel. Ik dacht ff dat je daar op gebulkt had :).

veel moet je je daar niet bij voorstellen ze ;) gewoon een aantal boterhammen meer per maaltijd, en beetje aardappelen extra. Kwa eiwitten eet ik nu nog identiek hetzelfde. Ik hoef niet echt te bulken, kheb nietveel nodig om bij te komen. Moest ik eten wat ik sommige ecto's hier eten en nog amper bijkomen, dan weeg ik binnen de korste keren over de 100kg...

Tof, die genen. Hopelijk heb ik ze ook :p, maar dat zien we wel over een paar maanden.

foto van de rug. Overduidelijk mijn zwakskte punt, die wil maar niet groeien :s en zeggen dat ik maar 1x per week 1 oefening (barbell curl) doe voor biceps, wat wil zeggen dat mijn biceps vooral getranid wordt door de compounds voor rug (rows, pullup, ...). Versta het dus echt niet waarom mijn rug maar zo smal blijft...

zal wel aan de bouw van mijn latissimus dorsi liggen zeker?

ruggg.jpg

Armen en schouders zijn echt nice

Zeer netjes, en dat met zo'n k*t voedingsschema, echt klasse. :)

Goeie schouders en benen, upperchest, rug en traps hebben veeel werk nodig.

Prachtig benen zijn goed alleen probeer wat aan je kuiten te doen onderbenen passen nu niet bij het totaal plaatje.

Groeten bigboy25.

top fysiek :)

ik hoop dat je mij ook een beetje begrijpt. Ben hier een jaar of 5 lid en ik heb al heel veel fakers langs zien komen.

Ga zo door, ik zal binnenkort ook weer eens nieuwe foto's plaatsen zijn ondertussen ook alweer een jaar of 4 oud

Terug
Naar boven