Fitness Seller

A-HD Gebruik

TheKvnz

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m87
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Dag medesporters!

Afgelopen 2,5 maand ben ik 8 kilo afgevallen na veel krachttraining en cardio en goed eten. Nu wil ik beginnen met a-hd om zo nog droger en wat kilo's te verliezen. Ik heb hierover wat vragen hoe je dit product het beste kan gebruiken voor goed resultaat. Hopelijk kunnen jullie deze beantwoorden.

Moet je een pil op volle of lege maag inemen?
Krijg je ineens een energie boost zoals pre-workout? niet dat ik straks sochtends sta te stuiteren op het werk.
Is het belangrijk dat je bepaalde eten eet of veel water drinkt?
Als ik dit sochtends gebruik zou ik dan na het sporten savonds nog een eiwit/creatine shake kunnen nemen? of is het beter dat je alleen a-hd gebruikt en verder even niks.
Hebben jullie verder nog adviezen voor beter resultaat?

Hoor graag van jullie;)

Ben ook wel nieuwsgierig, interessant product.

ik deed s'ochtends op een lege maag en dan nog een x savonds bij het eten,

geen energie boost hoor maat, en tis wel handig je gewoon aan je schema te houden ;)

verwacht geen wonderen van A-HD

en gewoon je creatine en shakes etc nemen :)

Mvg

Peer

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt voor je reactie.
Is dit ook te combineren met Dexaprine?
Gr

Simpelweg te duur voor wat het waard is

Heb even gezocht op het forum en zie dat je ook ZMA hebt wat ook goedwerkt en goedkoper is. Nu dat mijn potje ahd begint leeg te raken, wil ik verder met zma.
Welke raden jullie aan die goed werkt?

Komop jongens! Iemand heeft toch wel evaring met ZMA?
Kan je dat combineren met dexaprine?
Graag reactie

Ja dit kan je gewoon combineren. Zal elkaar niet tegenwerken.
Zit ook nogal een groot tijdsverschil tussen de momenten waarop je dexa en zma neemt. Ik ga er hier even vanuit dat je zma gewoon voor het slapen gebruikt.

ZMA is niet vergelijkbaar met A-HD.
ZMA heeft nog enige nut, zorgt er bijvoorbeeld voor dat je dieper slaapt en daarnaast is het niet duur. A-HD daarentegen is gewoon puur marketing, en bedoeld voor naïeve mensen die hopen dat ze hun doel makkelijker behalen met het gebruik ervan, want zeg nou zelf, denk je werkelijk dat de ingrediënten die in A-HD zitten je gaan helpen bij je doel? Daarnaast is het wetenschappelijk bewijs nihil.

Een tip vriend, geloof bedrijven die je iets willen verkopen niet. Ga zelf op onderzoek uit, en leer wat wel en wat niet werkt. Scheelt je veel geld en valse hoop.

Dan nog even antwoord op je vraag of je ZMA met dexaprine kan combineren, ja dat kan.
ZMA is gewoon een combinatie van twee mineralen en een enkele vitaminen, niks bijzonders.

Terug
Naar boven