AndroidHealthClinic

AAKG Caps Stack

Twigg

Dutch Bodybuilder
Waardering
28
Lengte
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Beste,

Voorheen gebruikte ik steeds NR1 en Magnificent en CLA van de B&FShop. Maar ik heb gister de Mega grow, Unleashed en EAS stack gekocht bij xxl. Is het veilig om dat te combineren met AAKG Caps? En evt CLA?

Zo ja, wat is de beste manier om in te nemen?

Kusjes

Beste,

Voorheen gebruikte ik steeds NR1 en Magnificent en CLA van de B&FShop. Maar ik heb gister de Mega grow, Unleashed en EAS stack gekocht bij xxl. Is het veilig om dat te combineren met AAKG Caps? En evt CLA?

Kusjes

Ja dat kan prima.
Maar waarom AAKG? Voor de extra pomp? Dan zou ik het geheel eerder aanvullen met wat agmatine en citrulline. Meer heb je qua pomp niet nodig.
Bekijk even wat er al aan NO ingredienten in zit en vul dit dan aan.
CLA kan je er ook prima bij nemen. Maar wat is je doel daar mee?

Beste,

Kusjes

Als je naar het topic van xxl nutrition gaat en je stelt daar je vraag krijg je volgens mij het beste antwoord ;)

In Unleash van XXL zit al Arginine nitraat en Citrulline malaat dus als je extra pomp wil zou ik eerder voor agmatine gaan! En dan gewoon met Unleash nemen ;)

CLA kun je gewoon erbij nemen verspreid over de dag zoals aangegeven!

Terug
Naar boven