Fitness Seller

Aambeien en training!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

naar de dokter en weg laten halen twee dagen pijn week rust en je kan weer trainen of op letten hoe je druk zet op je aars oftewel intrekken als je kracht zet

hmmm, daar ga ik is op letten;) klinkt redelijk en logisch.
 
ik heb wel vaak een schrale anus, door het eten en vele schijten. Soms bloed het zelfs, echt geen pretje :o
 
Egt waar heh dat plaatje is het goorste wat ik ooit heb gezien.Maar je kunt bij je huisarts of appotheker zoon creme aanvragen voor aanbijen.
 
Egt waar heh dat plaatje is het goorste wat ik ooit heb gezien.Maar je kunt bij je huisarts of appotheker zoon creme aanvragen voor aanbijen.

die creme is alleen om de pijn/jeuk te verlichten dacht ik, kan je net zo goed vaseline op je reet smere :D
 
Egt waar heh dat plaatje is het goorste wat ik ooit heb gezien.Maar je kunt bij je huisarts of appotheker zoon creme aanvragen voor aanbijen.

ja heb die creme al, helpt alleen beetje tegen de jeuk. Maar je kan ook sneetje erin laten zetten bij de huisarts, misschien dat dat help om nog meer aambeien te voor komen.
 
wat is jouw probleem dan precies Gunman?
 
ja heb die creme al, helpt alleen beetje tegen de jeuk. Maar je kan ook sneetje erin laten zetten bij de huisarts, misschien dat dat help om nog meer aambeien te voor komen.

Gewoon zelf doen, bij een dokter is het weer zo veel werk. Gewoon zelf ff met een aardappelmesje, hoppa.
 
ik heb hem weggehaald :) :D
 
cremetje halen bij de apotheek.


"aarstulpen".. :roflol:
 
wat is jouw probleem dan precies Gunman?

nou, het is gewoon vervelend dat als je net een dagje borst heb getraind, je de volgende dag met een aambei zit en dit elke keer. Ik wilde weten of dit wel normaal is en/of ik iets fout doe tijdens de training.
 
Heb je een uitwendige aambei? wtf is jouw aambei? :P
 
Ow oke, ik snap de definitie van aambeien niet echt. Ik heb vaak een schrale poepert, maar of dat aambeien zijn? Volgens mij komt het door de pleepapier. Anyway, succes met je probleem bro!
 
Zorg er ook voor dat je je ademhaling goed hebt tijdens de oefening.
Dus bij de inspanning adem uitblazen en tijdens de ontspanning adem in ademen.

Dit zorgt voor minder druk in je lichaam en is ook veel gezonder voor je druk in de hersenen.
 
Ow oke, ik snap de definitie van aambeien niet echt. Ik heb vaak een schrale poepert, maar of dat aambeien zijn? Volgens mij komt het door de pleepapier. Anyway, succes met je probleem bro!

Een aambei is een kleine uitstulping van een ader op je kringspier.
De huid om de ader is te zwak en door de druk komt het een beetje naar buiten.
Het hoeft niet zo goor te zijn als hierboven wordt gezegd. Het kan ook een klein bobbeltje op de kringspier (binnen in) zijn die een vervelend gevoel geeft.

Je hebt dus uitwendige en inwendige aanbeien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Thanks voor de info, jeukt zo'n inwendig dingetje af en toe ?? En hij kan ook bloeden dus?
 
jip als hij knapt zoals ik al zij weg laten halen ,heb er zelf ervaring mee niet fijn maar ja moest gebeuren
en wacht er niet te lang mee het kan poliklinisch dag opname, wacht je te lang mag je onder het mes ben je verder van huis, wacht je nog veeeeeel langer (weet dit van een kennis )STOMA
 
Back
Naar boven