MuscleMeat

Aambeien en training!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jip als hij knapt zoals ik al zij weg laten halen ,heb er zelf ervaring mee niet fijn maar ja moest gebeuren
en wacht er niet te lang mee het kan poliklinisch dag opname, wacht je te lang mag je onder het mes ben je verder van huis, wacht je nog veeeeeel langer (weet dit van een kennis )STOMA

hmmm, bedoel je een sneetje erin laten zetten of echt weg laten halen??
 
echt weg laten halen ik schaam me er niet voor dus ik zal het even haar fijn uitleggen.
ook ik had last van bloed en uitstulpingen tijdens het schijten of kracht zetten
deed soms pijn en soms niet maar altijd bloed na het bezoek van de ceramische vriend
ben dus naar de dokter geweest die heeft me door gestuurd naar het ziekenhuis
afijn op de lijst gezet voor behandeling, want mij is gezegd dat ze niet vanzelf weggaan
oftewel het waren er teveel
de behandeling houd in dat je met een pijp ontmaagd word vervolgens doen ze er stiekjes om zodat de uitstulpingen afsterven, niet prettig maar soms noodzakelijk
voelt aan of je in je zak bent geschopt voor een paar uur
dus bij twijfel laat je broek zakken bij de dokter en laat hem kijken weet je meer en heb je mischien niet zo'n behandeling nodig
succes
 
hmm het schrikt me eigenlijk wel een beetje af or:P

toch zal ik binnenkort effe naar de huisarts gaan, want ik zit er al langer mee en het zijn er volgens mij meerdere.
 
ja thnx man, ik vrees er wel voor moet ik zeggen:(
 
ach je ben toch een man en schamen is ook nergens voor nodig
want er zijn er meer die er last van hebben
hoor het wel wat de doctor zegt
 
Dat plaatje is oud en fake, gelukkig maar;-)

Verder las ik dat iemand aangaf dat koud water het beste is, in tegendeel, er wordt aangeraden bij aambeien om vaak een warm bad te nemen zodat ze niet teveel zwellen.
Tijdens het douchen de douchekop eraf nemen en lekker warm water tegen je hol laten komen.
 
op letten hoe je druk zet op je aars oftewel intrekken als je kracht zet

Als je na een training last hebt van aambeien, is bovenstaand idd het geval. Je zet kracht op een verkeerde manier. Ik denk dat als je bijv. onder het deadliften en squaten (of andere oefeningen waarbij je veel kracht moet zetten) tegelijk je pc-spier traint, je geen last meer zult hebben van (nieuwe) aambeien. Dus bewust je anus 'intrekken'.
Die zalfjes helpen tot een bepaalde hoogte. Als je het regelmatig gebruikt, zal het steeds minder verlichting bieden. Je kunt dus beter de bron aanpakken ipv enkel zalfjes smeren.

Als je het niet alleen na trainingn hebt, ligt het misschien aan je voeding. Meer vezels eten dan. Je kunt zo'n zak tarwezemelen kopen in de supermarkt of drogisterij (TP, Kruidvat, etc.) en die door de kwark mieteren. En uiteraard genoeg groenten en fruit en vet (ook errug belangrijk voor de stoelgang).

Beterschap
 
Gelukkig is dit forum annoniem :D

Miss weekje rust ?
 
hij is alweer weg gelukkig:D
 
Gebruik Badedas (groen de originele) zo gauw je aambeien hebt, helpt beter als sperti etc. en je hoeft geen elastiekjes te laten zetten.
Ik heb dit 2 keer gehad door zwaar squatten (in combinatie met zwaar deadliften), de vraag is dan niet, hoe kom je ervan af, maar hoe voorkom je het ?
Supplementeren met kastanje extract, en je aders worden daadwerkelijk sterker, tot nu geen last meer gehad, dus ga weer op naar de 200 squat !
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Gebruik Badedas (groen de originele) zo gauw je aambeien hebt, helpt beter als sperti etc. en je hoeft geen elastiekjes te laten zetten.
Ik heb dit 2 keer gehad door zwaar squatten (in combinatie met zwaar deadliften), de vraag is dan niet, hoe kom je ervan af, maar hoe voorkom je het ?
Supplementeren met kastanje extract, en je aders worden daadwerkelijk sterker, tot nu geen last meer gehad, dus ga weer op naar de 200 squat !
He Harrie,
Leuk dat even je ervaring deelt en advies maar denk niet dat hij hier nog behoefte aan heeft na 11 jaar
 
aambeien zalf smeren om de pijn te verzachten ;)
 
Harrie for president
 
Back
Naar boven