MuscleMeat

Aan de STH -met griep ??

• Topic Starter Topic Starter
2hard2die zei:
Bijholte onsteking is zwaar k*t. Je weerstand zal niet erg hoog zijn op het moment. En de pijn van een bijholteontsteking is erg zeurend en vervelend. Je zal waarschijnlijk een antibiotica kuur krijgen/hebben gekregen. Hiermee zullen de klachten snel verdwijnen, maar maak de kuur wel af ajb!

Maar on-topic :
Ik zou ervoor kiezen om de STH door te zetten. Maar dit is geenszins een veilig of onderbouwd advies!

Ik heb advies van de huisarts gehad om geen antibiotica te nemen zo lang ik nog geen hoge koorts heb . IK herinerde me ineens dat ik dit verleden jaar ook hetzelfde probleem heb gehad en daar heb ik ook antibiotica voor gehad maar dat helpt niet .
De bacterie is resistent tegen de antibiotica .
Ik kreeg toen bactroban voor in de neus te smeren en dat hielp wel dus dat gaat ik maar weer vragen maandag in het ziekenhuis .
Moet zeggen na dat ik zoveel stoom is het stukken minder
Voel nog wel een beetje druk op de hooft maar heb geen verhoging meer .
Het kan heel lang duren soms voordat het weg gaat en het kan ook chronisch worden wat ik bang ben dat het al is . De bijholtes zijn flink afgesloten ,dus als er een bacterie in komt is het moeilijk te genezen .Ik heb al heel wat informatie gekregen en ik ben in ieder geval blij dat ik weet wat het is want ik dacht dat ik al 3 weken griep had :)
Dus ik gaat gewoon met mijn kuur beginnen volgende week en ik zie wel waar ik belaand
4 stomen op een dag en af en toe een asperine .
Bedankt voor je reactie ,Guus

Terug
Naar boven