Fitness Seller

aan een kuur willen beginnen

iceman69

Novice
Waardering
0
hey ik ben 26 jaar 1m83 en 75 kg heb begin januari bij de supplementen gepost gehad over mij situatie dat ik voor mijn bokstraining een 10kg wou bijkomen . nu wegens dat ik van werk ben veranderd is dat plan in het water gevallen en practisch onmogelijk om deftig competitie te boksen. ik heb jullie tips toen opgevolgd en ben binnen de 4 maanden naar 78kg geklommen thx btw ;) . nu lig ik terug 1 maand stil dus ik weeg nu kg75. nu mijn vraag ik heb hier lang en hard over nagedacht en zou graag toch een 83-85 kg komen te wegen en dus 'ja hier gaan we ' een eerste kuur willen beginnen met een bread en butter cycle dus week 1-10 250mg test enth en 200mg deca en week 1-6 30mg dianabol of mss oxy? en nakuur met nolvadex . zoals hier bij de sticky's gepost staat.wat denken jullie hiervan ?

Laatst bewerkt:
Die oxy zou ik laten liggen je word 1 vocht ballon en die heb je volgens mij alleen maar in 50mg tabs.
Je zou eventueel diana bol kunnen nemen de eerst 4 weken.

En de dosering van de deca vind ik een beetje aan de lage kant het kan zijn dat jij goed reageerd op 200 mg maar de meesten zetten hun deca op 400mg.

Laatst bewerkt:
ik zou de test e op 500 mg de week zetten verdeeld over 2dagen, je neemt dus gewoon 2vaste injectiedagen bijvoorbeeld woensdag en zondag .. ( 2 dagen==> ivm betere bloedwaardes )
dan zet je woensdag 250mg test e en 200 mg deca en zondag 250 test e
die deca zou ik gewoon op 200 mg per week laten staan aangezien je er een enorme plofkop van krijgt, vocht, mss wil je later nog eens gebruiken en dan moet je nog hoger doseren,..
en neem gewoon dianabol 4 a 5 weken elke dag 30 mg per dag ( die 5weken beter niet overschrijden ivm je lever )
en dan 2 weken na je laatste test e inject 3 a 4 weken 40 mg nolvadex nemen per dag.
hoelang wil je btw je kuur doen?
greetz

1m83 en 78kg, ja gast jij bent er echt aan toe om te kuren met zulke stats. Probeer toch gewoon normaal te gainen man ipv gelijk maar naar middelen te grijpen. :rolleyes:

1m83 en 78kg, ja gast jij bent er echt aan toe om te kuren met zulke stats. Probeer toch gewoon normaal te gainen man ipv gelijk maar naar middelen te grijpen. :rolleyes:
x2

als je training en/of je voeding zuigt of je hebt gewoon geen discipline is een kuur niet de juiste oplossing...

ik zou de test e op 500 mg de week zetten verdeeld over 2dagen, je neemt dus gewoon 2vaste injectiedagen bijvoorbeeld woensdag en zondag .. ( 2 dagen==> ivm betere bloedwaardes )
dan zet je woensdag 250mg test e en 200 mg deca en zondag 250 test e
die deca zou ik gewoon op 200 mg per week laten staan aangezien je er een enorme plofkop van krijgt, vocht, mss wil je later nog eens gebruiken en dan moet je nog hoger doseren,..
en neem gewoon dianabol 4 a 5 weken elke dag 30 mg per dag ( die 5weken beter niet overschrijden ivm je lever )
en dan 2 weken na je laatste test e inject 3 a 4 weken 40 mg nolvadex nemen per dag.
hoelang wil je btw je kuur doen?
greetz

Wat je daar schrijft klopt niet helemaal vriend. Van Deca heb ik geen plofkop gekregen. Het probleem van deca is dat het niet alleen spiermassa bouwt, maar ook vet. Een plofkop kreeg ik alleen van de Diana's. Van Test-E ga je ook wat vocht vasthouden, dat kom door de lange ester die eraan gekoppeld is.
Ik zou gewoon Test-E 500mg/week op 1 dag zetten. Bv Maandag.

@ TS Ik zou nu gewoon gaan kijken naar een goed uitgemeten voedings schema. Voor die 10 kilo moet je niet meteen naar AAS grijpen.

Ik ben ook van die lengte en ging naturel van 82kg naar 94kg.
Je denkt dat je al veel weet en dat je niet makkelijk groeit maar da`s echt bullshit.

Zoek deftig eetschema en goede training en je zal gainen...

ik zou het of houden bij je test en deca en die kickstart achterwege laten
(oxy heb je trouwens wel in 50 mg tabs hoor)

oftewel alleen test en dan idd op 500 mg/w, verdeeld over twee injectiedagen
dan zie je meteen hoe je reageert op de koning onder de anabolen;)

zoals hier boven al vermeld is, je hebt niet echt de stats om te gaan kuren. Je kan het natuurlijk wel doen, maar je bent nog geeneens in de buurt van wat je zou kunnen berijken met toewijding en hard trainen ala natural.

Als je nu al weer een maand niets hebt gedaan, en je kilo's die je had gewonnen al weer kwijt bent, waren het geen spieren die je had gegained. Gewoon het standaard vehaaltje, eet en train als een beest. Als je dat al niet vol kan houden zoals nu voor een vaste periode langer dan 4 maandjes, vergeet het kuren dan maar. Dan moet je nog veel harder trainen en beter eten dan je tot nu toe hebt gedaan.

Je kan beter gewoon in een lagere gewichtsklasse vechten, je moet maar 1 kilotje af.

en het is weer hetzelfde liedje.. de 1 zegt dit de ander zegt dat.. en uiteindelijk draait het uit op een discussie zoals al veel is gebeurd.
kijk, als hij zegt dat hij met as wilt beginnen oke dat is zijn keuze en dan geef ik hem gewoon advies.. en ivm die plofkop van deca, iedereen reageert er anders op.
uiteindelijk zal hij degene zijn die beslist of hij gebruikt, op welke dagen hij zet ..

en het is weer hetzelfde liedje.. de 1 zegt dit de ander zegt dat.. en uiteindelijk draait het uit op een discussie zoals al veel is gebeurd.
kijk, als hij zegt dat hij met as wilt beginnen oke dat is zijn keuze en dan geef ik hem gewoon advies.. en ivm die plofkop van deca, iedereen reageert er anders op.
uiteindelijk zal hij degene zijn die beslist of hij gebruikt, op welke dagen hij zet ..

Goed als jij het dan zo goed weet. Adviseer hem dan maar. TS vraagt hier advies over en dat krijg hij dan. Ieder zijn mening hhier over en daar is DBB ook voor bedoelt ;)

hij vraagt wel advies over zijn kuur, niet over het feit of het zinvol is om al dan niet te gaan kuren.
Dus lijkt het me nuttiger om on topic adviezen te geven.
Maar da's mijn bescheiden mening..

hij vraagt wel advies over zijn kuur, niet over het feit of het zinvol is om al dan niet te gaan kuren.
Dus lijkt het me nuttiger om on topic adviezen te geven.
Maar da's mijn bescheiden mening..

je hebt een goede bescheiden mening ;)

@ iceman ; Ik zou het volgende doen :

Week 1 t/m 10 => 500 mg test e per week
Week 1 t/m 9 => 200 mg deca per week
Week 1 t/m 5 => 30 mg dianabol per dag

Week 12 t/m 15 of 16 => 40 mg nolvadex per dag

dianabol hoeft er niet perse bij maar zou je als kickstart kunnen gebruiken..

greetz

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik verwachte dat de meerderheid hier ging zeggen dat ik met mijn stats moet vreten en trainen ;) en ik begrijp en respecteer jullie mening ook wel.. maar heb hier echt lang over nagedacht of ik dit ook wel zou doen, maar mijn ideaalbeeld is 83/85 kg (ik kom van 59 kg btw toen ik 18 was voor ik iets aan training deed ) ik heb toen ik dat voedingsschemavolgde de laatste 2 weken ongeveer 1kg nog bijgepakt en zat ook 2 weken al op verschillende spiergroepen tegen een lat aan. Nu ik zeg niet dat als ik nog eens 6 maanden langer had getraind ik niets meer zou gehaald hebben qua gewicht en kracht maar voor mij voelde het aan als een serieuze beperking .

Het is al een paar keer gezegd, maar ik doe het nog maar een keertje: Met zulke stats gaan kuren getuigd van bijzonder weinig discipline. In je andere topic zeg je dat je net 2 jaar traint en verder blijkt dat je van een goed voedingsschema ook niet bijzonder veel kaas hebt gegeten. Maarja waarom moeilijk doen als je ook kan kuren hè...
Natuurlijk is het een eigen keuze die je maakt, maar mijn respect heb je in ieder geval niet.

Ik hoor het ook altijd iedereen graag zeggen 5 jaar naturel voeding etc etc
maar als je dan eens appart vraagt aan iemand hoe lang ze trainen en dieeten en hoe lang ze roids gebruiken moet ik toch altijd eens goed lachen je zou eens een poll moeten doen hoelang iedereen trainde voor ie zen eerste keer gebruikte zonder liegen natuurlijk
Kortom gebruiken doet ie toch dus beter een goed advies dan geen advies vind ik;)

1 tem 10 500 test e p/w
nakuur met nolva

niet meer niet minder

Terug
Naar boven