Fitness Seller

Aan welke eisen moet jouw vitamine supp voldoen?

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
740
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Doorgaans neem ik geen extra vitaminen pillen in door mij hoge fruit inname. Echter schort dat de laatste tijd er wat aan en wil ik dat wellicht opvangen door een multi.
In mijn "zoektoch" ben ik dus op zoek naar de redenen waarom jij juist die multi neemt.

Er moet XXL op het potje staan. Zij hebben namelijk naar mijn mening de beste multivitamine. ik merk er in ieder geval veel van sinds ik het gebruik, iets wat ik niet had bij andere merken

het potje moet mooie kleuren hebben

er moet zowat van alles inzitten zou ik zeggen. hier is ergens een pagina over mineralen en vitaminen. als die in je milti vit zitten zit je wel oke. ik pak die van het kruidvat

de tuinen bij de actie,2 halen,1 betalen.

Tnx voor de tip Skinnie. :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik had het kunnen verwachten. Deze bijzondere nuttige bijdragen ;)
Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is: Waar kijk jij naar in een multi? Welke aanvulling qua vitamines zoek jij, en waarom? Gewoon van alles wat, of haal je bepaalde vitaminen wel binnen via eten en andere niet en kies je die in een supp.

Ik had het kunnen verwachten. Deze bijzondere nuttige bijdragen ;)
Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is: Waar kijk jij naar in een multi? Welke aanvulling qua vitamines zoek jij, en waarom? Gewoon van alles wat, of haal je bepaalde vitaminen wel binnen via eten en andere niet en kies je die in een supp.

zoals ik dus al zij, kijk gewoon op de pagina in dit subforum vitaminen en mineralen, als de meeste er inzitten die daarop staan dan zit je goed. zo heb ik toch gewerkt.

er moet anabolic op potje staan

• Topic Starter Topic Starter
zoals ik dus al zij, kijk gewoon op de pagina in dit subforum vitaminen en mineralen, als de meeste er inzitten die daarop staan dan zit je goed. zo heb ik toch gewerkt.

Ik weet wel wat er allemaal in kan zitten. Mijn vraag is gewoon heel simpel: Waarom kies jij juist voor DIE vitaminen supp die jij gebruikt? Waar heb je je keuze op gebaseerd?
Sommigen doen dat kennelijk op de mooie, waarschijnlijk roze, kleuren..

Ik weet wel wat er allemaal in kan zitten. Mijn vraag is gewoon heel simpel: Waarom kies jij juist voor DIE vitaminen supp die jij gebruikt? Waar heb je je keuze op gebaseerd?
Sommigen doen dat kennelijk op de mooie, waarschijnlijk roze, kleuren..

eerlijk gezegd, de prijs

Heb een tijdje multi's genomen van Performance. Persoonlijk had ik daar een slechte ervaring mee, kreeg er soms een bloeddrukval van. Het zal bij iedere persoon anders zijn, maar wou het toch even meedelen.

ey jongens zit er ook jodium in multivitamines?

De belangrijkste waarborg voor kwaliteit is toch wel het Etos-logo.

animal pak

Terug
Naar boven