Fitness Seller

Aanbeveling tijdens weightloss

maximevhw

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
96kg
Goeieavond

Sinds kort ben ik er terug ingevlogen en ga ik terug naar de gym (ma,di,do,vr).
Ik heb momenteel een vrij hoog vetpercentage wat ik wil reduceren terwijl ik de spieren wat opbouw.
Ik doe dus gewichtstraining in combinatie met cardio.
Nu vroeg ik me af of er een supplement is die me wat kan helpen.
Zou je kijken naar "weightloss" producten zoals stacker om te helpen bij de cardio of zou je focussen op de opbouw van de spieren? En dan kijken naar whey, creatine, .... ?
Zoek iets die me gwn wat ondersteunt. Zelf dacht ik eerder aan creatine voor het "rapper" spierherstel.

Nuja ik ben relatief nieuw in het wereldje van supplementen dus ik kom hier wat raad vragen.
Als je meer info wil, vraag maar.

Je zal er meer aan hebben om een goed voedingsschema op te stellen.
Supplementen zijn puur wat het zegt.. aanvullingen op je voeding als je je macro's niet haalt.

Ik raad je aan deze sticky eens goed te lezen over voeding.
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

Het is een kwestie van goede voeding en onder je onderhoud eten.
Je kan whey nemen als aanvulling... maar als je je eiwitten met voidng haalt is het niet nodig.
Creatine kan een voordeel opleveren. Het werkt niet voor iedereen en verwacht er geen wonderen van.

Ik zou voorlopig wegblijven van stackers of andere pillen om gewichtsverlies te bewerkstelligen.

Voeding is het voornaamste in combinatie met een goed KT schema.

Overigens zal je moeten kiezen... het is of spieren opbouwen en boven onderhoud eten of vet verliezen en onder onderhoud eten. Je kan omdat je net begint nog wel wat spieren opbouwen terwijl je onder onderhoud eet. Maar dat zijn de beginners gains.

Maar ik zou beginnen met cutten.

Terug
Naar boven