MuscleMeat

Aanbieding halterbank, degelijk?

lijkt mij ook wel redelijk degelijk alleen de houders beetje smal of kanje die verzetten ? staat nog wel meer leuks op die site btw

Maximaal belastbaar tot 200 kg
voor dat geld zou ik het zeker doen! normaal krijg je voor dat geld echt minder kwaliteit. ziet er gewoon robuust uit

en volgens mij hebben ze op veel (of alle) producten "Gratis verzending" :D

• Topic Starter Topic Starter
Is 57 CM breed, neem aan dat dit de houders betreft(breedste stuk van apparaat).

Is 57 CM breed, neem aan dat dit de houders betreft(breedste stuk van apparaat).

ke nou wat houd je tegen, tis niet veel geld, die andere competere halterbank is ook niet duur en een setje van 100 kilo is ook maar 150 euries;)

Ik zou het niet doen, al lijkt het wel degelijk, maar het moment er ergens "opklapbaar" staat bij bankjes e.d. dan ben ik weg

verstelbare-halterbank.jpg

je wil niet geweten hebben dat linksonder gebeurt terwijl je aan het benchen bent

de steunen staan op het zich ook heel dicht bij elkaar; bij het racken van je bar zal je daarbij ook wat onstabiliteit hebben

veel geld is het natuurlijk niet

Bankje is veel te smal, is gewoon troep. Niet kopen.

Ik zou het niet doen, al lijkt het wel degelijk, maar het moment er ergens "opklapbaar" staat bij bankjes e.d. dan ben ik weg

je wil niet geweten hebben dat linksonder gebeurt terwijl je aan het benchen bent

de steunen staan op het zich ook heel dicht bij elkaar; bij het racken van je bar zal je daarbij ook wat onstabiliteit hebben

veel geld is het natuurlijk niet

het is robuust ding en betreft "opklapbaar" heeft niets te maken met onstabiel of zwak. zo op het oog qua materiaal keuze (al was het alluminium want staal is goedkoper en sterker) en dikte borgpennen ben ik van mening dat dat het zeker voldoet (Ing WTB). dat de steunen dicht bij elkaar staan is heeft te maken met de momentkrachten en wel van mening dat als de poten langer waren is beter voor stabiliteit. dammmm waar ben ik mee bezig???
kortgezegt : het is je geld waard!!!!

Laatst bewerkt:
Ik heb hem gister besteld. Als ik hem heb laat ik wel weten of het wat is.

het is robuust ding en betreft "opklapbaar" heeft niets te maken met onstabiel of zwak. zo op het oog qua materiaal keuze (al was het alluminium want staal is goedkoper en sterker) en dikte borgpennen ben ik van mening dat dat het zeker voldoet (Ing WTB). dat de steunen dicht bij elkaar staan is heeft te maken met de momentkrachten en wel van mening dat als de poten langer waren is beter voor stabiliteit. dammmm waar ben ik mee bezig???
kortgezegt : het is je geld waard!!!!

mja ik kan enkel zeggen wat mijn idee is en persoonlijk zou ik nooit of te nimmer mezelf en 100+ kilo boven me of op me toevertrouwen aan iets wat scharniert en waar je "when push comes to play" de sterkte van een pinnetje wat het scharnier tegenhoudt test

die onstabiliteit is ook een eigen observatie: in de gym waar ik vroeger ging stond er een bench met breed rack en eentje met een fijn rack en om terug te racken met dat fijne rack had ik altijd stabiliteitsproblemen

maar goed, als dat het te spenderen bedrag is dan lijkt het degelijk, maar je kunt niet verwachten dat je dezelfde kwaliteit hebt als bij een serieuze bench press station of een degelijk bankje + een rack

• Topic Starter Topic Starter
Probleem voor mij is dat het op mn kamer komt te staan aangezien ik een kleine home gym begin met basic shit.
Vandaar dat me dit ding handig lijkt, opgeklapt neemt t niet veel ruimte in beslag.

En inderdaad, mocht die pin niks zijn, ga ik zelf nog ff aan de slag met het ding.

Maar dat halter setje ziet er interessant uit
Doen?
Deze aanbieding duurt nog:
01:04:07

edit: ... kunststof gewichten...
geen ervaring mee maar niet zo positief dingen over gelezen.
en meestal heb ik zoiets van veel dingen zijn of te goedkoop om waar te zijn of het scheelt niet zo veel met andere aanbiedingen.
betwijfel dus of hij echt 279,- was van de start.

Deze aanbieding duurt nog:
00:33:52

Laatst bewerkt:
ik heb het bankje in elkaar gezet. ging vrij soepel.
het is vooral erg handig dat ie inklapbaar is, ik heb niet zo veel ruimte.
hij wankelt wel wat, maar als je ligt is ie stabiel. wel smal dus wat voorzichtig met gewichten er op leggen, dat de stang niet kiept, maar dat is te doen.
hij gaat tot 200 kilo, ik heb er net, inclusief mezelf 150 op gehad, dat voelt prima. die poot kan niet door zakken, als de pin breekt, dus instortingsgevaar is er neit bij.

hij komt hier vandaan:
http://www.gorillasports.de/
en als je hem daar koopt is ie nog 10 euro goedkoper, maar ik weet niet of ze zelf ook gratis verzenden naar NL.
groet,
m

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 13:12 ----------

Maar dat halter setje ziet er interessant uit
Doen?
edit: ... kunststof gewichten...
geen ervaring mee maar niet zo positief dingen over gelezen.
en meestal heb ik zoiets van veel dingen zijn of te goedkoop om waar te zijn of het scheelt niet zo veel met andere aanbiedingen.
betwijfel dus of hij echt 279,- was van de start.

die halterset heb ik ook gekocht. idd kunstof, maar ziet er wel ok uit, alleen denk ik dat het gat wel kapot gaat op den duur, met dat schroefdraad op de stang.
ze zijn gevuld met zand of zo, dat hoor je wel rammelen. de halterset komt van de zelfde duitse tent, en is ook daar rechtstreeks 10 euro goedkoper.

Ik dacht bij de naam Gorilla Sports in eerste instantie aan Gorilla Wear. Had ook direct het idee dat het dan qua kwaliteit wel goed zou zijn, maar na het bekijken van de site vrees ik en hoop ik dat beide merken niet aan elkaar verbonden zijn haha.

nee, die zijn zeker niet verbonden, daar hoef je niet bang voor te zijn.

Terug
Naar boven