Fitness Seller

Stelling Aankomen is moeilijker dan afvallen voor BBers

Peiling Peiling Wat vind jij makkelijker?

• Aankomen (tot 18% bf)

Stemmen: 88 47,1%
  • Afvallen (tot 8% bf)

Stemmen: 63 33,7%
  • Allebei makkelijk

Stemmen: 6 3,2%
  • Allebei moeilijk

Stemmen: 27 14,4%
  • Anders

Stemmen: 3 1,6%

• Totaal stemmers
    187

skld

Advanced Bodybuilder
Waardering
117
Vetpercentage
10%
Ik zie veel meer topics in de trant van 'help ik kan niet aankomen' dan vice versa. Wat denken jullie? Voor mij gaat het wel op.

Aankomen vind ik 100000000000000x moeilijker. Maar het lukt me wel.

Afvallen definitely moeilijker

Aankomen is easy, cutten tot 8% is me nooit gelukt.

hangt serieus af van je lichaamstype, als ik echt wil kan ik binnen 3 maanden 120 wegen

Spiermassa aankomen is in ieder geval moeilijker dan vetmassa verliezen. Maar als het puur om vetmassa gaat is aankomen makkelijker inderdaad.. gewoon 10.000 kcals per dag uit veel suiker en vet :D

Aankomen vind ik 100000000000000x moeilijker. Maar het lukt me wel.

Als je moeilijk aankomt eet je gewoon heel krap boven onderhoud, of zie ik dat verkeerd ???

De ecto endo verhouding op DBB is gelijk zichtbaar :) In mijn geval afvallen is veel moeilijker. Vet aanzetten is gewoon een kwestie van eten zoals ik vroeger deed.

Zelf vind ik aankomen een stuk makkelijker dan het afvallen, dat komt waarschijnlijk mede door mijn eindeloze eetlust.

Ik weet het niet, ben nog nooit afgevallen. Binnenkort maar eens mee beginnen. Maar heb 20kg gegained in een jaar tijd dus vind aankomen iig niet zo moeilijk.

'Ik kan niet afvallen', 'ik kan niet aankomen' is kansloos gemekker van personen die het niet willen.

Afvallen: gezond eten en bewegen. Lukt, het niet? Nog meer bewegen.

Aankomen: eten door uw strot duwen, kauwen en vreten.

:)

Ik vind het allebei makkelijk... Maar het gaat erom hoe graag je het wilt.

aankomen in piece of cake hier, afvallen daarentegen...
ik heb geen probleem om in een maandje of 3 10 kg bij te komen, spijtig is daar quasi geen spier bij uiteraard

Aankomen moet ik geen moeite voor doen.
Afvallen moet ik bijna geen moeite voor doen.
Afvallen en weinig spieren verbranden is een hele job

ik kom ongelofelijk gemakkelijk aan (spiermassa) en ik val overdreven snel af als ik stop met trainen en op men voeding te letten.

Als je moeilijk aankomt eet je gewoon heel krap boven onderhoud, of zie ik dat verkeerd ???

Nee, ik bedoel dat ik er heel veel moeite voor moet doen om aan te komen en geen moeite om af te vallen. Maar die heel veel moeite doe ik er dan ook voor en daardoor kom ik alsnog heel snel aan als ik dat wil.

Terug
Naar boven