- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
8-9 maanden bulken achter elkaar?Wat bedoel je nu eigenlijk? Dat vet winnen moeilijker is dan vet verliezen? Uiteraard niet, vet winnen is veel makkelijker dan vet verliezen.
Of dat spieren winnen moeilijker is dan vet verliezen? Uiteraard. Waarom denk je dat men gewoonlijk periodiseert met 8-9 maanden bulk en 3-4 maanden cut?
Vind je dat vreemd dan?
Hoeft niet perse, zit bijna 1000 kcal boven mn onderhoud en ben deze maand wel 500 gram aangekomen.
Genetic failure.
Goede voeding kan idd veel verlies voorkomen. Vooral onder de 7-6% gaan is moeilijk zonder spierverlies heb ik gemerkt.Afvallen zonder spier te verliezen is helemaal niet moeilijk. Wie heeft er nu ooit werkelijk spier verloren door het cutten? Als je een week carbs laad heb je je spieren weer 'gegained'. Netto heb je dan niets verloren aan spier.
Bulken en dan vooral op de juiste momenten de goeie dingen eten is imo veel lastiger.
Goede voeding kan idd veel verlies voorkomen. Vooral onder de 7-6% gaan is moeilijk zonder spierverlies heb ik gemerkt.

Eigen dieet

Eigen dieet
Ik heb veel inspiratie gehaald uit BFFM, en op basis daarvan een eigen dieet gevormd. Je kan het samenvatten in 4 grote lijnen: hoog in eiwit, schone voeding die dicht bij de bron staat, regelmaat, en energietekort creëren met cardio (wat neerkomt op méér eten dan de meeste diëten).
Alleen efedrine/cafeïne/yohimbine gebruikt. Daarnaast nog wat andere legale kruiden die helpen bij de vetverbranding.naturel naar 6% bf gaan is een hele prestatie, maar gelukkig wil ik niet zo laag staan. Ben al blij met 9%
Wou dat ik nog 500 gram per maand erbij kon krijgen...
Op een gegeven moment houdt het op en moet de spuit erin, wees blij dat je tenminste nog iets aankomt.

Tonijn, zalm, kabeljauw en scampi's. Met zalm ben ik gestopt.