Fitness Seller

Aankomen. KH verhogen?

Bezoekers in dit topic

Rudas

Novice
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
70kg
Vetpercentage
15%
Hallo mensen.
Na lange tijd cutten ben ik gaan lean bulken.
ik schommel een beetje tussen de 67 68 kg. kom van de 65kg.
2963kc 398kh 75vt 156ew Eet ik elke dag. Ik zit dus nu ruim op 1g vt en 2g ew per kg lichaamsgewicht.
Moet ik nou gewoon steeds me kh beetje bij beetje verhogen als de weegschaal stagneert?
Bedankt alvast.
 
Als je wilt aankomen wel ja.
 
Het is ook geen probleem om gedeeltelijk vetten en gedeeltelijk koolhydraten op te hogen. Denk dat je best naar 110g vetten toe kunt.
 
Je kan ook naar 500 gram vetten. Waarom zou je dat doen?
 
Hij wil aankomen. Heeft dus extra kcal nodig. Aangezien meer eiwitten niet nodig is, geniet het de voorkeur deze kcal uit koolhydraten of vetten te halen. Als de voeding voorziet in voldoende van alle verschillende benodigde vetzuren, en koolhydraat inname is voldoende om energiek te zijn en goed te kunnen trainen, Dan is het een kwestie van voorkeur waar je aanvullende extra kcal vandaan haalt.

Ik persoonlijk ben van mening dat bij deze innames, extra vetten meer flexibiliteit bieden in het voedingspatroon. Wat eieren, gehakt, vette vis, noten, avocado, zuivel. Ik persoonlijk vind dat een stuk aantrekkelijker dan nog meer rijst, pasta of brood naar binnen werken. Maar dat is mijn voorkeur.
 
Ok top boys.
Ga ik daar mee aan de slag.
Ik zal het om en om doen. Beetje KH erbij dan weer beetje VT erbij.
Gezonde vette producten zijn wel lekkerder imo.
 
Hij wil aankomen. Heeft dus extra kcal nodig. Aangezien meer eiwitten niet nodig is, geniet het de voorkeur deze kcal uit koolhydraten of vetten te halen. Als de voeding voorziet in voldoende van alle verschillende benodigde vetzuren, en koolhydraat inname is voldoende om energiek te zijn en goed te kunnen trainen, Dan is het een kwestie van voorkeur waar je aanvullende extra kcal vandaan haalt.

Ik persoonlijk ben van mening dat bij deze innames, extra vetten meer flexibiliteit bieden in het voedingspatroon. Wat eieren, gehakt, vette vis, noten, avocado, zuivel. Ik persoonlijk vind dat een stuk aantrekkelijker dan nog meer rijst, pasta of brood naar binnen werken. Maar dat is mijn voorkeur.

Eens.
 
Back
Naar boven